Guest Peter26 Skrevet 27. December, 2020 Nogle som har mødtes med hende/dem? Høj gravid pige samt debuterende fyr / par - Annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 27. December, 2020 En kvinde på 169 cm er da ikke specielt høj. Derstår, at det er en høj gravid. Et sted står der dog højgravid. Det ville være rart at få at vide hvor langt hun er henne. Omvendt synes jeg ikke, at annoncen virker specielt realistisk, så nok ikke noget, jeg vil bruge megen tid på.. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1353 Skrevet 27. December, 2020 warmgun skrev, for 1 time siden: En kvinde på 169 cm er da ikke specielt høj. Derstår, at det er en høj gravid. Et sted står der dog højgravid. Det ville være rart at få at vide hvor langt hun er henne. Omvendt synes jeg ikke, at annoncen virker specielt realistisk, så nok ikke noget, jeg vil bruge megen tid på.. Og manden hedder Frank 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tattti 1 Skrevet 27. December, 2020 Peter26 skrev, for 4 timer siden: Nogle som har mødtes med hende/dem? Høj gravid pige samt debuterende fyr / par - Annoncelight Ja du har rat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 2. Januar, 2021 Julius skrev, den 27.12.2020 at 14:15: Og manden hedder Frank Tjekker man mobilepay står der nu Rune Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1353 Skrevet 2. Januar, 2021 ViborgMand skrev, for 4 timer siden: Tjekker man mobilepay står der nu Rune De fleste i denne branche bruger et kunstnernavn Jeg citerede blot, at der i annoncen står, at den høje gravide kone bl.a. tilbyder Frank 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 2. Januar, 2021 Julius skrev, for 10 minutter siden: De fleste i denne branche bruger et kunstnernavn Jeg citerede blot, at der i annoncen står, at den høje gravide kone bl.a. tilbyder Frank Ved jeg, men der er også folk i denne branche der ikke tænker længere end til 100kr sedlen og ikke bagefter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 668 Skrevet 2. Januar, 2021 Hej med jer jeg vil give jer ret i, at annoncen er lidt utvetydigt udformet, men fup eller fakta kan klares ved et besøg hvis ikke snart en af jer gør, så gør jeg ,De skriver ganske vist kun de er på den 1-1, men det er nok bare en slåfejl,jeg skal snart have tømt julekuglerne knus og godt nytår til jer Servicesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 668 Skrevet 4. Januar, 2021 Servciesboy skrev, den 2/1/2021 at 13:47: Hej med jer jeg vil give jer ret i, at annoncen er lidt utvetydigt udformet, men fup eller fakta kan klares ved et besøg hvis ikke snart en af jer gør, så gør jeg ,De skriver ganske vist kun de er på den 1-1, men det er nok bare en slåfejl,jeg skal snart have tømt julekuglerne knus og godt nytår til jer Servicesboy Hejsa det lykke så ikke rigtig og tage en for holdet, jeg har lige fået en SMS svar tilbage der skriver: "der er åbenbart mange der har gemt mit nummer, du er den 4 i dag". Næste SMS jeg skriver er " vil i så ikke se mig i dag?" Er der ikke kommet svar på hmmmmmmm jeg må have fundet på noget andet i dag, forslag i området Aalborg/ Århus? kbus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2766 Skrevet 21. Januar, 2021 Er der nogen som der været på besøg ved hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg