Hop til indhold
Guest Peter26

Høj Gravid

Recommended Posts

En kvinde på 169 cm er da ikke specielt høj. Derstår, at det er en høj gravid. Et sted står der dog højgravid. Det ville være rart at få at vide hvor langt hun er henne. Omvendt synes jeg ikke, at annoncen virker specielt realistisk, så nok ikke noget, jeg vil bruge megen tid på..

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 1 time siden:

En kvinde på 169 cm er da ikke specielt høj. Derstår, at det er en høj gravid. Et sted står der dog højgravid. Det ville være rart at få at vide hvor langt hun er henne. Omvendt synes jeg ikke, at annoncen virker specielt realistisk, så nok ikke noget, jeg vil bruge megen tid på..

Og manden hedder Frank :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ViborgMand
Julius skrev, den 27.12.2020 at 14:15:

Og manden hedder Frank :D

Tjekker man mobilepay står der nu Rune

Del dette indlæg

Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 4 timer siden:

Tjekker man mobilepay står der nu Rune

De fleste i denne branche bruger et kunstnernavn :) Jeg citerede blot, at der i annoncen står, at den høje gravide kone bl.a. tilbyder Frank ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ViborgMand
Julius skrev, for 10 minutter siden:

De fleste i denne branche bruger et kunstnernavn :) Jeg citerede blot, at der i annoncen står, at den høje gravide kone bl.a. tilbyder Frank ;)

Ved jeg, men der er også folk i denne branche der ikke tænker længere end til 100kr sedlen og ikke bagefter :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med jer

jeg vil give jer ret i, at annoncen er lidt utvetydigt udformet, men fup eller fakta kan klares ved et besøg

hvis ikke snart en af jer gør, så gør jeg ,De skriver ganske vist kun de er på den 1-1, men det er nok bare en slåfejl,jeg skal snart have tømt julekuglerne

knus og godt nytår til jer

Servicesboy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 2/1/2021 at 13:47:

Hej med jer

jeg vil give jer ret i, at annoncen er lidt utvetydigt udformet, men fup eller fakta kan klares ved et besøg

hvis ikke snart en af jer gør, så gør jeg ,De skriver ganske vist kun de er på den 1-1, men det er nok bare en slåfejl,jeg skal snart have tømt julekuglerne

knus og godt nytår til jer

Servicesboy

Hejsa

det lykke så ikke rigtig og tage en for holdet, jeg har lige fået en SMS svar tilbage der skriver: "der er åbenbart mange der har gemt mit nummer, du er den 4 i dag". Næste SMS jeg skriver er " vil i så ikke se mig i dag?" Er der ikke kommet svar på hmmmmmmm

jeg må have fundet på noget andet i dag, forslag i området Aalborg/ Århus?

kbus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...