Guest krampe Skrevet 27. December, 2020 Jeg kan ikke være den eneste med fantasien om den understimulerede og liderlige direktørfrue... Gad vidst om der findes en gp der matcher den fantasi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1579 Skrevet 27. December, 2020 Med direktøren i kontoret ved siden af Jo for fanden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest krampe Skrevet 27. December, 2020 OldGentlemann skrev, for 7 minutter siden: Med direktøren i kontoret ved siden af Jo for fanden. Om han så sidder i lænestolen og giver ordrer, eller er på forretningsrejse, er mig sådan set underordnet, men hvor gemmer hun sig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 243 Skrevet 27. December, 2020 Mega fræk fantasi. Lad os få nogle navne frem hvis der er nogen som kender GP som kan spille denne rolle og har alder, stil og udseende til det.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 27. December, 2020 @JenniferRomantica, du kunne godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[Boxen] 96 Skrevet 27. December, 2020 Lidt i denne boldgade ? Nogen som har prøvet hende her? - Hyggesnak - Eroguide.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest krampe Skrevet 27. December, 2020 [Boxen] skrev, for 2 timer siden: Lidt i denne boldgade ? Nogen som har prøvet hende her? - Hyggesnak - Eroguide.dk Jeg tror ikke mit budget rækker til den skatteundragerske gucci dulle, desuden er jeg heller ikke så meget til pegging som hun vist gerne praktiserer :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg