Hop til indhold
Guest Sentio

Suger Babes/ SG på Eroguide? Skal det væk?

Recommended Posts

Guest Sentio

Hej,

Har med interesse fulgt Sugar tråden og diverse indlæg - mit indtryk er: Positive anbefalinger er der stort set ikke - tænker det hænger sammen med at SB har et begrænset antal kunder og finder man en dejlige Sugar Kvinde - så ønsker man ikke at “dele” info. Der er til gengæld et hav af negative og advarsler. Spørger man om hjælp til at komme i gang .... stort set nul feedback. 
Så er det overhovedet relevant at have et Sugar B Forum på EG eller burde det fjernes? Burde man gøre det muligt at oprette en SB profil på linje med en GP profil? Eller hvad tænker I ? Tid til at tænke anerledes eller hvordan ?

Mvh

Sentio

Redigeret af Sentio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den negative information og advarslerne viser vel med al tydelighed, at dette forum har værdi! At det så kunne være interessant med en konkurrent til sugardaters er noget helt andet, og i min optik velkomment forslag!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal SB væk?

Underlig indskydelse. Du ser ingen værdi i negative anmeldelser?

 

For mig er negative anmeldelser mindst lige så relevante som positive! Hader at spilde tid, liderlighed og penge på dårlige oplevelser. Fra mig skal der lyde et kæmpe tak for alle de negative anmeldelser. Jeg antager, at alle de gode piger får mere business pga. de negative anmeldelser, da en del forretninger bliver ledt væk fra det dårlige til de gode!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sentio
Liverpool skrev, for 24 minutter siden:

Jeg antager, at alle de gode piger får mere business pga. de negative anmeldelser, da en del forretninger bliver ledt væk fra det dårlige til de gode!!!

Jeg ser værdi i et Forum som har både gode og negative anmeldelser - ok naturligvis kan man undgå enkelte ved at læse de negative, og måske de “gode” får mere business - så er Forum godt for dem. Den største værdi ved GP Forum/tråde - ser jeg dog ved de positive anmeldelser, Prøvede blot at løfte jeg ikke synes det bringe så meget værdi og om man kunne tænke anerledes - gøre det mere nuanceret så SD Forum ikke kun består af “undgå hende”. 
Mvh

Sentio

Redigeret af Sentio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var aldrig meningen at anmelde SD-piger. Men advarsler om fuskere o.lign. giver mening.

I starten var der alligevel skriveri i anmeldelsestråde, og mange var irriteret over det. Hvis man fjerner forum, skriver folk bare andre steder, og nogle vil så blive irriterede igen. Så det rationelle er at beholde forum.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 25 minutter siden:

Og der ved du fordi??

Jeg husker diskussionen før og lige efter oprettelsen af det underforum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker, at det måske ville være ok at fjerne det forum, for så slipper jeg for at blive irriteret over alle de sjællændere, som ikke kan finde ud af at skrive bynavn på efterlysningerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentio skrev, den 26.12.2020 at 11:53:

Hej,

Har med interesse fulgt Sugar tråden og diverse indlæg - mit indtryk er: Positive anbefalinger er der stort set ikke - tænker det hænger sammen med at SB har et begrænset antal kunder og finder man en dejlige Sugar Kvinde - så ønsker man ikke at “dele” info. Der er til gengæld et hav af negative og advarsler. Spørger man om hjælp til at komme i gang .... stort set nul feedback. 
Så er det overhovedet relevant at have et Sugar B Forum på EG eller burde det fjernes? Burde man gøre det muligt at oprette en SB profil på linje med en GP profil? Eller hvad tænker I ? Tid til at tænke anerledes eller hvordan ?

Mvh

Sentio

Du har ret, har man en god oplevelse men en sugarbabe der ikke er prof eller semi luder, så gør man klogt i ikke at dele oplevelsen på EG. De fleste "rigtige" sugarbabes tager det meget negativt op når de høre at de omtales her. Så det gør man kun en gang, for dagen efter har hun slettet din profil og blokeret alle kontakter på snap mm. Personligt finder jeg det også umoralsk at gøre. 

Hvad omtale på EG derimod er velegnet til er at advare om svindlere og om Hard core prostituerede der søger kunder på sd. Det er jo ikke dem man søger når man har en profil på sd. Dem har jeg ikke moralske problemer med at udstille de har selv bedt om det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sentio
TorbenMadsen skrev, for 36 minutter siden:

Hvad omtale på EG derimod er velegnet til er at advare om svindlere og om Hard core prostituerede der søger kunder på sd. Det er jo ikke dem man søger når man har en profil på sd. Dem har jeg ikke moralske problemer med at udstille de har selv bedt om det.

Forstået ... er begyndt at forstår konceptet. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...