Ungfyrpå20 4 Skrevet 25. December, 2020 Jeg er en ung fyr på 22, som simpelthen har gået med en fantasi længe om en moden kvinde. Det er nu gået så vidt at jeg simpelthen ikke kan tænde på piger på min egen alder. Derfor søger jeg en moden kvinde som kan tage sig tid til mig! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B90 45 Skrevet 25. December, 2020 (edited) Ungfyrpå20 skrev, for 3 minutter siden: Jeg er en ung fyr på 22, som simpelthen har gået med en fantasi længe om en moden kvinde. Det er nu gået så vidt at jeg simpelthen ikke kan tænde på piger på min egen alder. Derfor søger jeg en moden kvinde som kan tage sig tid til mig! Dette forum er for købesex. Du kan tilkøbe lige hvad du lyster og har brug for, og der er masser af hjemmesider hvor forskellige damer falbyder deres tjenester. Hvad er problemet? Mangler du adresser til annonce hjemmesider? Redigeret 25. December, 2020 af B90 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 25. December, 2020 B90 skrev, Lige nu: Dette forum er for købesex. Du kan tilkøbe lige hvad du lyster og har brug for, så hvad er problemet? Desværre er tidspunktet rigtigt dårligt på grund af nedlukningen, men kom igen i det nye år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B90 45 Skrevet 25. December, 2020 Rolias skrev, for 3 minutter siden: Desværre er tidspunktet rigtigt dårligt på grund af nedlukningen, men kom igen i det nye år Det har du ret i, men mange damer og klinikker annoncerer stadig. Måske er det det rigtig tidspunkt til at undersøge de tilbud der er seriøst, og helt uden hastværk. Vi har mindst 1 1/2 uge til det - hvis man tør besøge nogen inden vaccinen har slået igennem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 25. December, 2020 B90 skrev, for 13 minutter siden: Det har du ret i, men mange damer og klinikker annoncerer stadig. Måske er det det rigtig tidspunkt til at undersøge de tilbud der er seriøst, og helt uden hastværk. Vi har mindst 1 1/2 uge til det - hvis man tør besøge nogen inden vaccinen har slået igennem. Enig, jeg længes ... efter et længere isoleret ophold i Sverige, men 2 jævn aldrende kvinder og 3 smukke piger i 20erne, desvære alle familie trænger jeg virkeligt til en kvinde. Jeg har lige siddet og set Love actualy - hold tæft jeg savner en kvinde krop man kan røre ved, jeg er helt skruk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 25. December, 2020 Nu er dit emne under generel debat, prøv at flytte det til den landsdel du er interesseret i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1535 Skrevet 26. December, 2020 Hvilken type moden kvinde tiltaler dig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 26. December, 2020 Ungfyrpå20 skrev, for 10 timer siden: Jeg er en ung fyr på 22, som simpelthen har gået med en fantasi længe om en moden kvinde. Det er nu gået så vidt at jeg simpelthen ikke kan tænde på piger på min egen alder. Derfor søger jeg en moden kvinde som kan tage sig tid til mig! ........ gå på scor.dk ....... tag et medlemskab og du er i gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 801 Skrevet 26. December, 2020 Vil du betale for god uforpligtende sex kan du herinde og på annoncelight.dk og på Sexpiger.dk finder hinde du søger. søg i din landsdel, by eller nabo by. Søg på tag ord som moden, milf, voksen eller evt alderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 431 Skrevet 27. December, 2020 B90 skrev, den 25.12.2020 at 23:43: Det har du ret i, men mange damer og klinikker annoncerer stadig. Måske er det det rigtig tidspunkt til at undersøge de tilbud der er seriøst, og helt uden hastværk. Vi har mindst 1 1/2 uge til det - hvis man tør besøge nogen inden vaccinen har slået igennem. ok doktor hvornår tror du da vaccinen slår igennem ? 14 dage ?? hahhahhahahha der går mindst 6 måneder ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B90 45 Skrevet 27. December, 2020 (edited) peter.c skrev, for 13 timer siden: ok doktor hvornår tror du da vaccinen slår igennem ? 14 dage ?? hahhahhahahha der går mindst 6 måneder ! Ja, patient? Genlæs og forstå. Mindst 1 1/2 uge er indtil liberale erhverv åbner igen. Dem der er ligeglade kan starte med besøg efter genåbning. Jeg venter til engang i september eller når 70-80% er vaccineret - og er det forhåbentlig selv. Redigeret 27. December, 2020 af B90 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 431 Skrevet 30. December, 2020 B90 skrev, den 27.12.2020 at 14:40: Ja, patient? Genlæs og forstå. Mindst 1 1/2 uge er indtil liberale erhverv åbner igen. Dem der er ligeglade kan starte med besøg efter genåbning. Jeg venter til engang i september eller når 70-80% er vaccineret - og er det forhåbentlig selv. og hvorfor vil du så gerne ha adressere på de thai steder som har åbent mellem jul og nytår .... jeg mangler ikke ord for hvad jeg skal sige og kalde dig men der er kodex her som gør det umuligt for mig 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg