Canelo Saul Alvarez 143 Skrevet 25. December, 2020 Er da nogle af jer som ved hvad da er galt med kommentar på ekstrabladet? Det er som om at man ikke kan se kommentar på ekstrabladet mere. Jeg plejer at se kommentar hverdag, selvom jeg ikke har en profil. Det her været siden igår og idag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnCoffey 56 Skrevet 25. December, 2020 Julelukket: https://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/julefred-nationen-holder-julelukket/8412143 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 281 Skrevet 25. December, 2020 (edited) Fandens osse! Her havde jeg ellers lige lyst til at udbrede min ekspertviden om Brexit, Ivanka Trump, og frække stillinger (gerne i kombination), og få det intellektuelle modspil og dybe diskussion fra Nationen!, som jeg savner her i juledagene. Det er bare ligesom om min 19årige sugarbabe ikke helt forstår hvad det er jeg snakker om. Nå men pyt, så må jeg sgu bare tage hende på helt gammeldaws maner... God bagjul! Redigeret 25. December, 2020 af TopDaddy 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 21. Marts, 2021 Så blev Nationen endegyldigt lukket. https://nyheder.tv2.dk/samfund/2021-03-21-ekstra-bladet-lukker-anonymt-kommentarspor-det-bidrager-ikke-med-noget-som-helst Alting skal være så regelrettet i dag så det må man acceptere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 21. Marts, 2021 Kan nu godt forstå ekstrabladet ikke gad bruge mere tid på "Nationen!" At de ikke kendte deres læsere godt nok, til at vide at "Nationen!" ville stikke helt af, er en anden sag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HeinoH 48 Skrevet 21. Marts, 2021 Det kommer da til at koste dem millioner i tabte reklameindtægter. Nu vil man jo kun gå ind på en annonce een gang - i stedet for at refreshe siden igen og igen, så de får vist flere reklamer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big bang 344 Skrevet 21. Marts, 2021 ppd skrev, for 3 timer siden: Så blev Nationen endegyldigt lukket. https://nyheder.tv2.dk/samfund/2021-03-21-ekstra-bladet-lukker-anonymt-kommentarspor-det-bidrager-ikke-med-noget-som-helst Alting skal være så regelrettet i dag så det må man acceptere. Altså først lukker eg det politiske foum. Og nu dette ? Hvor skal alle de mavesure debattører så få luft for alt deres vrede 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kayano 200 Skrevet 21. Marts, 2021 Big bang skrev, for 59 minutter siden: Altså først lukker eg det politiske foum. Og nu dette ? Hvor skal alle de mavesure debattører så få luft for alt deres vrede Jeg fornemmer, en del af dem også er her. Så de overlever nok. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 22. Marts, 2021 EB kan godt ændre deres slogan "Tør hvor andre tier" til "Tier lige som de andre" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 22. Marts, 2021 jeg mener at det var på tide at de lukkede den gale anstalt. Det var både morsomt og lidt skræmmende når man læste mange af indlæggene, utroligt som folk kan smide alle hæmninger bare fordi man sidder trygt og sikkert bag sin skærm. Men sådan virke SoMe jo desværre ofte. Ærgerligt nok for en diskussion (ikke et skænderi) men personer man ikke er enige med er ofte meget givende, bare det sker med et minimum af gensidig respekt og uden en dagsorden om, at her skal en af parterne have ret for enhver pris. Jeg savner en desværre afdød kollega, der i den grad mestrede diskussionens kunst: at argumentere, lytte og respektere modparten. Det var ikke fordi vi var enige om ret mange ting, men var i den grad en fornøjelse at udveksle holdninger og synspunkter i en god atmosfære. Måske bør folkeskolen begynde at undervise børnene i hvordan man argumentere på en saglig og respektfuld måde ? Vi voksne lærer det npk aldrig 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg