Hop til indhold
Canelo Saul Alvarez

Ekstrabladet kommentar fjernet?

Recommended Posts

Fandens osse! Her havde jeg ellers lige lyst til at udbrede min ekspertviden om Brexit, Ivanka Trump, og frække stillinger (gerne i kombination), og få det intellektuelle modspil og dybe diskussion fra Nationen!, som jeg savner her i juledagene. Det er bare ligesom om min 19årige sugarbabe ikke helt forstår hvad det er jeg snakker om. Nå men pyt, så må jeg sgu bare tage hende på helt gammeldaws maner...

God bagjul!

Redigeret af TopDaddy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kommer da til at koste dem millioner i tabte reklameindtægter. Nu vil man jo kun gå ind på en annonce een gang - i stedet for at refreshe siden igen og igen, så de får vist flere reklamer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 3 timer siden:

Så blev Nationen endegyldigt lukket.

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2021-03-21-ekstra-bladet-lukker-anonymt-kommentarspor-det-bidrager-ikke-med-noget-som-helst

Alting skal være så regelrettet i dag så det må man acceptere.

Altså først lukker eg det politiske foum. Og nu dette ? Hvor skal alle de mavesure  debattører så få luft for alt deres vrede :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big bang skrev, for 59 minutter siden:

Altså først lukker eg det politiske foum. Og nu dette ? Hvor skal alle de mavesure  debattører så få luft for alt deres vrede :ph34r:

Jeg fornemmer, en del af dem også er her. Så de overlever nok.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg mener at det var på tide at de lukkede den gale anstalt.

Det var både morsomt og lidt skræmmende når man læste mange af indlæggene, utroligt som folk kan smide alle hæmninger bare fordi man sidder trygt og sikkert bag sin skærm.

Men sådan virke SoMe jo desværre ofte.

Ærgerligt nok for en diskussion (ikke et skænderi) men personer man ikke er enige med er ofte meget givende, bare det sker med et minimum af gensidig respekt og uden en dagsorden om, at her skal en af parterne have ret for enhver pris.

Jeg savner en desværre afdød kollega, der i den grad mestrede diskussionens kunst: at argumentere, lytte og respektere modparten.

Det var ikke fordi vi var enige om ret mange ting, men var i den grad en fornøjelse at udveksle holdninger og synspunkter i en god atmosfære.

Måske bør folkeskolen begynde at undervise børnene i hvordan man argumentere på en saglig og respektfuld måde ?

Vi voksne lærer det npk aldrig :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...