Hop til indhold
Citroen mand

Fkk Harmony ny hjemmeside.

Recommended Posts

Så har FKK Harmony fået ny hjemme side, det ser rigtigt fint ud. dejligt at se hvad der venter.

Der er billeder af nogle piger, samt beskrivelse af alle piger. Jeg har endnu ikke været der, men det kommer snart, jeg glæder mig til at se det med egne øjne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

godt nok skiftet meget ud i besætningen siden jeg var der sidst :? Hvad helvede er det for noget sjusk Andrea kun er sat til at være der engang imellem? :x og Ina blowjob er helt ude af systemmet åbenbart...... øv bøv

nå så må man på de andre 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu ved jeg godt det ikke har den store relevans for mig. Men syntes siden er skide flot. Og kan godt lide billederne af pigerne ikke er sådan nogle fotoshoppet nogle med glam hud osv.

Ville ønske jeg kunne komme sådanne steder :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nu ved jeg godt det ikke har den store relevans for mig. Men syntes siden er skide flot. Og kan godt lide billederne af pigerne ikke er sådan nogle fotoshoppet nogle med glam hud osv.

Ville ønske jeg kunne komme sådanne steder :cry:

Det kan du da snildt. Bare søg om job - eller mener du som gæst? Det er der, så vidt jeg har forstået, mulighed for nogle steder. Nille & Co er nok klar med hints :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg godt det ikke har den store relevans for mig. Men syntes siden er skide flot. Og kan godt lide billederne af pigerne ikke er sådan nogle fotoshoppet nogle med glam hud osv.

Ville ønske jeg kunne komme sådanne steder :cry:

Sisse, der er flere af os som besøger disse klubber, du er velkommen til at tage med på studietur (du siger bare til), skulle du ønske at få et gæstejob der, kan det sikkert arrangeres med klubben, i princippet er pigerne selvstændige og klubben tjener kun penge på gæsternes entre og salg af alkohol-drikke. Du ville være den første danske pige i FKK (det ville give mange kunder :D ), jeg har i hvert fald ikke mødt andre danske piger i min FKK-karriere...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu ved jeg godt det ikke har den store relevans for mig. Men syntes siden er skide flot. Og kan godt lide billederne af pigerne ikke er sådan nogle fotoshoppet nogle med glam hud osv.

Ville ønske jeg kunne komme sådanne steder :cry:

Du kan da søge om at komme til at arbejde der, du er jo EU borger :) Som Nille skriver, er der ikke nogen danske piger, så jobbet er formentlig så godt som dit ;)

Hvis du søger ind på Harmony siger du det lige. Det vil være noget rigtig pis, hvis man sidder og snakker om en pige, og det så viser sig hun er Dansker :lol::lol::lol:

Som besøgende kan du jo sagtens komme ind som pige. Koster formentlig 50 euro, ligesom os andre. Umiddelbart vil jeg tro, du kommer til at klæde om/gå i bad i mændenes omklædning (men med dit arbejde overlever du jo nok det ;) )

Synes generelt ikke de overdriver Photoshop i Tyskland, ligesom det nogengange er tilfældet herhjemme. Og det uanset om det er klinik eller klub. (Nu har jeg så kun kendskab til nordtyskland)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle,

Nu Sisse så gerne vil have en på opleveren så kunne vi jo lave en "dametur" til HARMONY :D:D

Så Sisse, du kan bare lige kikke i din kalender, så tror jeg helt sikker vi kan fylde et par biler fra

Jylland - har du veninder/kolleger der også har din naturlige videbegærlighed om hvad der foregår

i en Tysk FKK kan du jo bare invitere dem med - det bliver nok en kæmpe suseces på HARMONY :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom der flere billeder af pigerne på FKK Harmonys hjemme side, det er ikke så ringe. Dejligt, og jeg må da indrømme at man lettere lader sig inspirere, til et besøg i Seevetal.

Ikke fordi jeg tror jeg kan huske alle detaljerne når først jeg er der, men inspirationen har man da.

Deres hjemme side er nu klart bedre end Atmos, der mangler virkeligt nogle billeder af skønhederne på deres hjemme side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke fordi jeg tror jeg kan huske alle detaljerne når først jeg er der, men inspirationen har man da.

Deres hjemme side er nu klart bedre end Atmos, der mangler virkeligt nogle billeder af skønhederne på deres hjemme side.

ja der er dejlig at se hvem er der til stede og hvem er ikke, håber at de opdatere pigernes tilstedeværende jævnligt.

Hvis du ikke kan huske detaljerne, så kan du ved at se billederne måske huske hvem du var sammen med på Harmony :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja der er dejlig at se hvem er der til stede og hvem er ikke, håber at de opdatere pigernes tilstedeværende jævnligt.

Hvis du ikke kan huske detaljerne, så kan du ved at se billederne måske huske hvem du var sammen med på Harmony :lol:

Ja hvorfor glemmer man altid navnet når man står der og kigger på kavalergangen??? Det ser ud til de løbende opdaterer, de sidste par gange jeg har været inde og se, er der skiftet ud i navnene :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvorfor glemmer man altid navnet når man står der og kigger på kavalergangen??? Det ser ud til de løbende opdaterer, de sidste par gange jeg har været inde og se, er der skiftet ud i navnene :P

Det godt at de opdaterer løbende, jeg gætter på at ikke alle piger er på listen, der burde være flere...

Fx. har Artemis masser af fotos af pigerne, men de har ikke været opdateret længe, der også mange piger at holde styr på.

Samya.de gør det godt, de opdaterer dagligt og vagtplanen holder 90%, hvilken er ret godt.

Nu har jeg en ret god hukommelse :) Men det er rigtig at efter at være sammen med en 3-4 piger så husker man knap alle detaljerne, kun ved de piger som var ekstraordinære eller gengangere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super godt der nu er billeder af pigerne på FKK Harmony. Så mangler der bare en rangliste. Hvem af pigerne giver den bedste oplevelse på zimmer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super godt der nu er billeder af pigerne på FKK Harmony. Så mangler der bare en rangliste. Hvem af pigerne giver den bedste oplevelse på zimmer?

​Det kan du ikke bruge til noget, for hver pige har forskellig kemi med sine kunder. Så anbefalinger er KUN vejledende/vildledende. Jeg har anbefalet mange piger til "venner" og omvendt og oplevelserne var ikke lige gode, folk er forskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...