Hop til indhold
Guest Grydeskeen

Karens periode inden opslag

Recommended Posts

Guest Grydeskeen

Hej admin.

jeg har tænkt på om det evt var en ide at når man har meldt sig til på siden, så skulle der gå 1-2 døgn inden man kunne lave opslag. Jeg har oplevet et par gange at det er helt nye bruger som laver disse spam opslag, og ja jeg ved godt at I er meget hurtige tilsat fjerne dem, men måske det kunne lette jeres arbejde lidt. Man kunne måske lave en mulighed for at et medlem kunne inviter en ny så denne Karens periode blev sprunget over, samt selvfølglig ingen periode for annoncør.

ellers et Mega godt arbejde med siden, tak for det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er du ikke den første, der har foreslået. Du bliver næppe heller den sidste.

Tag en rundtur i gruppen her - sproll - læs - du bliver klogere.

Du kan jo osse lige prøve søgefunktionen.

Det var så'en lidt guf til julen.

God jul.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 2 timer siden:

Hej admin.

jeg har tænkt på om det evt var en ide at når man har meldt sig til på siden, så skulle der gå 1-2 døgn inden man kunne lave opslag. Jeg har oplevet et par gange at det er helt nye bruger som laver disse spam opslag, og ja jeg ved godt at I er meget hurtige tilsat fjerne dem, men måske det kunne lette jeres arbejde lidt. Man kunne måske lave en mulighed for at et medlem kunne inviter en ny så denne Karens periode blev sprunget over, samt selvfølglig ingen periode for annoncør.

ellers et Mega godt arbejde med siden, tak for det. 

Så tænker jeg at SPAM opslagene kommer 1-2 dage efter de har oprettet en profil, i stedet for kort efter.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
massage er fedt skrev, for 20 minutter siden:

Så tænker jeg at SPAM opslagene kommer 1-2 dage efter de har oprettet en profil, i stedet for kort efter.....

Man kunne evt. også lave det således at nye brugere, indtil de har lavet f.eks. 20 opslag, kun kunne lave 1 opslag om dagen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Lange skrev, for 2 timer siden:

Meget sjovt, da jeg åbnede denne tråd tænkte jeg. Hvem fanden er Karen?

Det tænker jeg stadigvæk :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna

Jeg tænkte at Karen havde det månedlige og hun derfor først måtte annoncere når perioden var slut. :P

Karen’s, Karen er et kvinde navn.

Karens er dannet til nylatin carentia 'undværen', afledt af latin carere 'mangle, undvære'

Så det eneste med Karen er at karensperiode faktisk er et ord ikke 2

utroligt et mellemrum kan skabe så meget påstyr, men det kender folk i dette forum vel ekstra meget til at det lille mellemrum kvinden har som vi mænd mangler og opsøger konstant. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
A. Senna skrev, for 18 minutter siden:

Karen’s, Karen er et kvinde navn.

Men vi bruger ikke apostrof ved genitiv på dansk (undtagen ved ord, der ender på s eller x).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna
Advarsel skrev, for 5 minutter siden:

Men vi bruger ikke apostrof ved genitiv på dansk (undtagen ved ord, der ender på s eller x).

Vi !

du må tale for dig selv, jeg gør åbenbart.

:D

sorry, ‘vi’ er blevet for internationale.

 

og for lige at vende tilbage til TS’s indlæg

så er det en rigtig dårlig idé hvis man ikke kan tilmelde sig til fora og spørge med det samme, tilstrømningen af nye medlemmer vil falde markant.

I stedet skal der laves bedre løsninger for at forhindre robotter i at tilmelde sig.

Manuelle oprettelser kommer man aldrig til livs og de vil også bare invitere tusindvis af andre hvis det var en mulighed.

Men sætte en tidsgrænse på imellem indlæg indtil en moderator eller superbruger havde liket første indlæg kunne være en løsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På nogle fora skal man aktivere sig fra en mail man modtager efter man har oprettet sig.

Eller en moderator skal godkende en bruger for man kan oprette indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
A. Senna skrev, for 3 timer siden:

og for lige at vende tilbage til TS’s indlæg

så er det en rigtig dårlig idé hvis man ikke kan tilmelde sig til fora og spørge med det samme, tilstrømningen af nye medlemmer vil falde markant.

Du mener tilstrømningen af nye medlemmer med spørgsmål a la: "hvem har prøvet hende her" vil falde markant.
Må indrømme jeg ikke kan se det store tab ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...