Hop til indhold

Recommended Posts

well folks!

nysgerrighed drev mig ud i et opkald til denne frække glædepiges Exotic Dior Wild Mix Girl - som lad mig bare afsløre er ikke helt almindelig...på den gode måde som jeg nu tænker tilbage på mødet!

fordi hun var trods annonce var opdateret tidligere knap ankommet - og fristede med at hvis jeg kunne hente hende om 15min ville hun gøre lidt ekstra.... hmmmm tænkte jeg... fuck de øjne. - gu gør jeg det... så måske 25-30min senere holdt sorte slyngel ud fra hendes opgang - som hun deler med en shemale... ubetydeligt i denne sammenhæng. fordi nu var det retur til mig og så skulle der...

her sker så flere små crazy ting undervejs fra det øjeblik hun sætter sig ind - og vi ser hinanden i øjnene til vores læber helt naturligt mødes i et kys til næst hun fisker "banditten" frem mens vi holder for rødt og dykker ned og sutter pik - så åben lyst at bil i banen ved siden af kigger forarget over imod os... ser jeg kort og der bliver grønt og hun tager den bare sådan et ryk dybt.... - og tager så hånden der skifter gear (hvorfor havde jeg ikke automatgear.) og fører den ind under nederdelen hvor den sparsomt stykke stof let krænges til side og afsløre en drivvåd åbning - det var underholdene - frækt - direkte - på en helt speciel måde.... men efter at have sundet mig - var det i dag en oplevelse jeg ikke ville have været foruden og smiler internet når jeg tænker tilbage....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Jeg har mødt hende tidligere. Hun er vist det vi kalder en frisk pige, og så er hun hamrende lækker samtidig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 46 minutter siden:

Jeg har mødt hende tidligere. Hun er vist det vi kalder en frisk pige, og så er hun hamrende lækker samtidig :)

joooo det kan du have ret i... de øjne siger godt nok for alvor FUCK ME....og ja kroppen -- er helt i TOP!

Del dette indlæg

Link til indlæg
cock4woman_only skrev, for 19 timer siden:

well folks!

nysgerrighed drev mig ud i et opkald til denne frække glædepiges Exotic Dior Wild Mix Girl - som lad mig bare afsløre er ikke helt almindelig...på den gode måde som jeg nu tænker tilbage på mødet!

fordi hun var trods annonce var opdateret tidligere knap ankommet - og fristede med at hvis jeg kunne hente hende om 15min ville hun gøre lidt ekstra.... hmmmm tænkte jeg... fuck de øjne. - gu gør jeg det... så måske 25-30min senere holdt sorte slyngel ud fra hendes opgang - som hun deler med en shemale... ubetydeligt i denne sammenhæng. fordi nu var det retur til mig og så skulle der...

her sker så flere små crazy ting undervejs fra det øjeblik hun sætter sig ind - og vi ser hinanden i øjnene til vores læber helt naturligt mødes i et kys til næst hun fisker "banditten" frem mens vi holder for rødt og dykker ned og sutter pik - så åben lyst at bil i banen ved siden af kigger forarget over imod os... ser jeg kort og der bliver grønt og hun tager den bare sådan et ryk dybt.... - og tager så hånden der skifter gear (hvorfor havde jeg ikke automatgear.) og fører den ind under nederdelen hvor den sparsomt stykke stof let krænges til side og afsløre en drivvåd åbning - det var underholdene - frækt - direkte - på en helt speciel måde.... men efter at have sundet mig - var det i dag en oplevelse jeg ikke ville have været foruden og smiler internet når jeg tænker tilbage....

Undrer mig vildt meget over at så mange fra netop Aalborg området aldrig skriver i deres overskrift at det drejer sig om Aalborg. Ville være en fed detalje så alle os der måske bor 300 km væk derfra ikke behøvede at skulle logge ind på opslaget før vi så finder ud af at det er så langt væk ! Hvor svært er det at skrive et bynavn i overskriften ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
youngatheart skrev, for 4 minutter siden:

Undrer mig vildt meget over at så mange fra netop Aalborg området aldrig skriver i deres overskrift at det drejer sig om Aalborg. Ville være en fed detalje så alle os der måske bor 300 km væk derfra ikke behøvede at skulle logge ind på opslaget før vi så finder ud af at det er så langt væk ! Hvor svært er det at skrive et bynavn i overskriften ?

Modtaget - og skal forsøge fremover at huske det så du helt slipper for at klikke på en review udenfor dit pastorat @youngatheart og et Knald godt nytår til dig.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cock4woman_only skrev, Lige nu:

Modtaget - og skal forsøge fremover at huske det så du helt slipper for at klikke på en review udenfor dit pastorat @youngatheart og et Knald godt nytår til dig.. 

Det er bare super. Det vil hjælpe rigtigt mange mennesker og ikke kun jeg herinde<3. Ønsker også dig et knald godt og frækt nytår, som afgjort kun kan blive bedre end 2020

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight

@youngatheartdu har helt ret i overskriften, men må jeg give dig et råd også, så er det ikke nødvendigt at citere hele anmeldelsen for at gøre opmærksom på dette. Trådene bliver så lange når anmeldelsen bliver citeret. Du er den første der gør det her på tråden, men nogle gange bliver anmeldelsen citeret igen og igen blot for at skrive, at hun ser lækker ud. Ts skal nok se din kommentar alligevel. 

Glædelig jul og godt nytår! 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun er sikkert en fantastisk pige/dame hvis hun kunne overholde hendes aftaler.. Havde aftalt en tid med hende og da jeg kom og skrev at jeg var der, så skrev hun at hun havde travlt med en anden og bagefter vil hun sove.. Undskyld mig, men synes sku det er lidt ringe.. 

Er glad for at TS har haft en god oplevelse med hende:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nicolai1988 skrev, for 29 minutter siden:

Ja hun er sikkert en fantastisk pige/dame hvis hun kunne overholde hendes aftaler.. Havde aftalt en tid med hende og da jeg kom og skrev at jeg var der, så skrev hun at hun havde travlt med en anden og bagefter vil hun sove.. Undskyld mig, men synes sku det er lidt ringe.. 

Er glad for at TS har haft en god oplevelse med hende:P

Enig @Nicolai1988 hvis der har været klar kommunikation om du var undervejs og så få sådan en melding retur... er det ikke okay! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cock4woman_only skrev, for 8 timer siden:

Enig @Nicolai1988 hvis der har været klar kommunikation om du var undervejs og så få sådan en melding retur... er det ikke okay! 

Der var en klar kommunikation mellem os, men det er der ikke noget at gør ved:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nicolai1988 skrev, for 19 minutter siden:

Der var en klar kommunikation mellem os, men det er der ikke noget at gør ved:)

Der er heldigvis andre frække glædes piger med looks og højt service niveau derude.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hardrock_west
Nicolai1988 skrev, for 9 timer siden:

Havde aftalt en tid med hende og da jeg kom og skrev at jeg var der, så skrev hun at hun havde travlt med en anden og bagefter vil hun sove.. Undskyld mig, men synes sku det er lidt ringe.. 

Jeg syntes desværre det er ved at blive en tendens blandt GP.    Jeg havde en aftale med en pige i Nørresundby i sidste uge. Hun sagde hun var klar kl. 19.00    Jeg skrev til hende da jeg var ankommet.   15 minutter senere fik jeg en besked at hun næsten var klar.   30 minutter senere fik jeg at vide hun var klar.  Jeg var kørt igen.  Jeg blev svinet til på sms at jeg var kørt.

Jeg har set mange tråde herinde hvor GP sviner mænd til for ikke at overholde aftaler. Men jeg oplever desværre alt for mange piger der er ligeglade med en aftalt tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liverpool skrev, for 9 minutter siden:

Dior hvor stor er hun? Er til Petit eller normale piger! 

Hendes kunne være manipuleret, har dog set billeder med store overarme (unge mormorarme)

Hun er ikke petit men set fra mine egne 198cm er hun perfekt bygget... skåret af en temmelig køn gren.. tror hun er 175cm høj og pæne former - lige tilpas i mine øjne... håber det giver dig indblik.. hendes annoncefoto er ægte, vil jeg gerne ligge hovedet på blokken for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 39 minutter siden:

Jeg syntes desværre det er ved at blive en tendens blandt GP.    Jeg havde en aftale med en pige i Nørresundby i sidste uge. Hun sagde hun var klar kl. 19.00    Jeg skrev til hende da jeg var ankommet.   15 minutter senere fik jeg en besked at hun næsten var klar.   30 minutter senere fik jeg at vide hun var klar.  Jeg var kørt igen.  Jeg blev svinet til på sms at jeg var kørt.

Jeg har set mange tråde herinde hvor GP sviner mænd til for ikke at overholde aftaler. Men jeg oplever desværre alt for mange piger der er ligeglade med en aftalt tid.

Jeg kan og vil ikke forsvare noget... men kunne det tænkes vi er pænt liderlige over en kam... og så er et telefon nr. sms måske en anelse svær at styre hvem er hvem... jeg ringer først, da det som regel siger lidt om glædespigen... og så har jeg ikke oplevet aftaler der ikke er blevet holdt... bare et indspark...

for har vi andre ikke også brændt en aftale med en glædespige af? Fordi noget er kommet i vejen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
cock4woman_only skrev, for 46 minutter siden:

Hun er ikke petit men set fra mine egne 198cm er hun perfekt bygget... skåret af en temmelig køn gren.. tror hun er 175cm høj og pæne former - lige tilpas i mine øjne... håber det giver dig indblik.. hendes annoncefoto er ægte, vil jeg gerne ligge hovedet på blokken for.

Tanker :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 3 timer siden:

Det ved jeg ikke rigtig. Det er første gang jeg har prøvet det, men ja det er da træls når man lige har sat sig op til at man skal forkæle sig selv lidt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...