Guest Hohoho Skrevet 23. December, 2020 Jeg mener bestemt at Hells Angels og Bandidos skulle slå sig sammen og kalde sig HaBidos... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 23. December, 2020 Hohoho skrev, for 9 minutter siden: Jeg mener bestemt at Hells Angels og Bandidos skulle slå sig sammen og kalde sig HaBidos... Okay, godt at vide... 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest John41 Skrevet 23. December, 2020 Hohoho skrev, for 11 timer siden: Jeg mener bestemt at Hells Angels og Bandidos skulle slå sig sammen og kalde sig HaBidos... Jeg mener bestemt at Hells Angels og Bandidos skulle stoppe med kriminalitet . Men måske er det det man gør når man har små kønsdele... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 23. December, 2020 AalborgLook skrev, for 12 timer siden: Okay, godt at vide... Selv tak da... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 23. December, 2020 Hohoho skrev, for 13 timer siden: Jeg mener bestemt at Hells Angels og Bandidos skulle slå sig sammen og kalde sig HaBidos... Sikke et plat og latterligt indlæg, hvad vil du med dit indlæg? Hvad skal vi så kalde invandre banderne der afpresser pigerne? Dit skriv er latterligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 23. December, 2020 Jeg mener bestemt, at @hohoho burde ændre brugernavn til ohohoh... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 24. December, 2020 Det er en joke... I guder altså! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 24. December, 2020 Landsbytossen skrev, for 9 timer siden: Jeg mener bestemt, at @hohoho burde ændre brugernavn til ohohoh... Du er jo også en landsbytosse.. God jul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 24. December, 2020 Hohoho skrev, for 14 timer siden: Du er jo også en landsbytosse.. God jul God jul, vi ses nede på bænken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg