Hop til indhold
Guest Nick3533

Lampo massage Skødstrup

Recommended Posts

Guest Nick3533

Halløj, hvordan er massage, pirring og hj ved lampoo massage i Skødstrup?

https://annoncelight.dk/showad/291158

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nick3533
massage er fedt skrev, for 4 minutter siden:

Massage og pirring er ok der - ikke wauuu men ok, og er en nydelse

Havde tænkt mig at besøge mayuree inden efter jeg hører det er det vildeste pirring men ingen hj, men vil hellere have god pirring med hj istedet for at hoppe fra sted til sted:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nick3533 skrev, for 4 minutter siden:

Havde tænkt mig at besøge mayuree inden efter jeg hører det er det vildeste pirring men ingen hj, men vil hellere have god pirring med hj istedet for at hoppe fra sted til sted:D

Lampoo og Mayuree er to forskellige steder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nick3533
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Lampoo og Mayuree er to forskellige steder :)

Yes i know, men jeg mener at istedet for jeg ligger smaske liderlig hos mayure uden hj at jeg så skal til lampoo for gøre det færdig og ydeligere betale x antal kroner :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nick3533 skrev, for 7 minutter siden:

Yes i know, men jeg mener at istedet for jeg ligger smaske liderlig hos mayure uden hj at jeg så skal til lampoo for gøre det færdig og ydeligere betale x antal kroner :)

Du kunne jo prøve at gnubbe dig færdig hos Mayuree :lol: Gud ved hvad reaktionen ville være? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nick3533
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Du kunne jo prøve at gnubbe dig færdig hos Mayuree :lol: Gud ved hvad reaktionen ville være? 

Kunne være man skulle prøve det :D

har du været der? Hvis ja kan du sende mig en pb og lige fortælle lidt :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nick3533 skrev, for 5 minutter siden:

Kunne være man skulle prøve det :D

har du været der? Hvis ja kan du sende mig en pb og lige fortælle lidt :) 

 

Jeg har kun læst andres beretninger. Har ikke været der siden Cat solgte den for år tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nick3533 skrev, for 9 timer siden:

Halløj, hvordan er massage, pirring og hj ved lampoo massage i Skødstrup?

https://annoncelight.dk/showad/291158

Det er perfekt for nogle og elendigt for andre. Der er en ikke så gammel tråd om stedet her på sitet.  Min egen erfaring er at det ikke er et godt sted og jeg ville holde mig væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Undskyld men i roder de 2 steder sammen, hos Mauruiee kan du kun få massage (go massage med pirring) uden tillæg

Det andet sted Lampoo kan du få begge dele + sex, nogen mener der er godt

Åh jo som den kort benede Århus elsker skriver pænt, så var Lampoo et godt sted da Cat var ejer?

Måske stadig ejer af Christian Kiers plads (beklager stavefejl) Århus

Og my God nu bliver den godt nok afsporet, sorry :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Thaimig skrev, for 14 minutter siden:

Undskyld men i roder de 2 steder sammen, hos Mauruiee kan du kun få massage (go massage med pirring) uden tillæg

Det andet sted Lampoo kan du få begge dele + sex, nogen mener der er godt

Åh jo som den kort benede Århus elsker skriver pænt, så var Lampoo et godt sted da Cat var ejer?

Måske stadig ejer af Christian Kiers plads (beklager stavefejl) Århus

Og my God nu bliver den godt nok afsporet, sorry :huh:

Der rodes faktisk ikke noget sammen, men begge steder nævnes. 

Nej Cat ejer ikke Kiers plads mere. Det er år siden. Hun er savnet forresten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, den 23.12.2020 at 20:53:

Der rodes faktisk ikke noget sammen, men begge steder nævnes. 

Nej Cat ejer ikke Kiers plads mere. Det er år siden. Hun er savnet forresten. 

Helt Ok men så må jeg en tur forbi Louis Nielsen men som jeg læser TS, så efterspørges Lampoo :P

Det har vel næppe noget med Mauruiee at gøre, nej vel, blot 2 meget forskellige steder, som i meget forskellige

Åh jo Cat vil altid og for evigt være savnet, dsv nok en tid som dsv hører fortiden til, men Tak for den tid

Nu vi er igang, hva blev der egentlig af Anna som var/er søster til Cat og som arbejdede på Lampoo :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Thaimig skrev, for 18 timer siden:

hva blev der egentlig af Anna

Hun blev gift og hurtigt skilt fra en dansk mand, arbejdede lidt i Hedemannsgade, blev gift og så skilt og rejse så til Thailand. Det lykkedes hende ikke at få nyt visum nogle måneder senere desværre. Jeg havde ellers booked et par tider hos hende når hun returnerede til Chaba, men ak nej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden:

Hun blev gift og hurtigt skilt fra en dansk mand, arbejdede lidt i Hedemannsgade, blev gift og så skilt og rejse så til Thailand. Det lykkedes hende ikke at få nyt visum nogle måneder senere desværre. Jeg havde ellers booked et par tider hos hende når hun returnerede til Chaba, men ak nej. 

Øv og jo kender historien + og ærgerligt som det går i dk ja hun var sku en af dem vi savner mest og søster til den Cat, for H jeg savner at falde over hendes Skoletaske hos Lampoo i Løgten, Tak for den tid og undskyld afsporing :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...