Tomrer 1 Skrevet 22. December, 2020 Hej jeg søger nogen anbefalinger til nogen gode og frække piger i Køge omegn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 774 Skrevet 23. December, 2020 Kender ikke lige nogen rigtig gode, men den frækkeste pige jeg nogensinde har betalt for at møde var ikke så langt fra Køge.... Massage, btb, og fuld pakke. Prisen er underordnet (men 1500/1time) der var bare den lille finte at hendes tøj aldrig kom af - altså btb med knapper og syninger, det bliver sgu aldrig rigtig godt, ved sex røg kjolen op og trusserne til side... Konceptet med betaling forud giver ret god mening... DET er den frækkeste oplevelse jeg har haft i nærheden af Køge. Heldigvis har jeg humor nok til at grine af det. Den dybere mening er nok at det jeg finder frækt, kan andre finde kedeligt, og omvendt.. Jeg har nogle gange fulgt de gode anmeldelser og besøgt de dejlige piger, nogle gange rigtig godt, andre gange uden helt at kunne forstå den fantastiske anmeldelse.. Selvom det er dyrt kommer man længst med egne erfaringer tror jeg. Glædelig jul til jer alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 23. December, 2020 otto06 skrev, for 10 timer siden: Kender ikke lige nogen rigtig gode, men den frækkeste pige jeg nogensinde har betalt for at møde var ikke så langt fra Køge.... Massage, btb, og fuld pakke. Prisen er underordnet (men 1500/1time) der var bare den lille finte at hendes tøj aldrig kom af - altså btb med knapper og syninger, det bliver sgu aldrig rigtig godt, ved sex røg kjolen op og trusserne til side... Konceptet med betaling forud giver ret god mening... DET er den frækkeste oplevelse jeg har haft i nærheden af Køge. Heldigvis har jeg humor nok til at grine af det. Den dybere mening er nok at det jeg finder frækt, kan andre finde kedeligt, og omvendt.. Jeg har nogle gange fulgt de gode anmeldelser og besøgt de dejlige piger, nogle gange rigtig godt, andre gange uden helt at kunne forstå den fantastiske anmeldelse.. Selvom det er dyrt kommer man længst med egne erfaringer tror jeg. Glædelig jul til jer alle Nå, det har jeg også oplevet i en lille by uden for Køge. Måske der er tale om samme dame. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. December, 2020 Tomrer skrev, den 22.12.2020 at 22:07: Hej jeg søger nogen anbefalinger til nogen gode og frække piger i Køge omegn Skal du bruge noget tidsfordriv mens du holder i kø til færgen til Bornholm? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 25. December, 2020 Hej Tømrer udvalget i Køge er pt. som andre steder begrænset af Corona, hvor en stor del af pigerne holder benene samlet. Jeg besøger heller ikke selv piger pt., men hvad andre vælger blander jeg mig naturligvis ikke i. Derfor kan jeg varmt anbefale Storbarmede Sus som jeg kan se holder åbent. Du skal dog ikke være aldersforskrækket eller kun være til unge piger, for de 40 år hun nævner, skal mindst tillægges moms. Til gengæld finder du en meget lækker, veltalende kvinde, der er et rigtigt godt knald, ja faktisk ligesom man forventer hvis man besøger en elskerinde, helt naturlig, og med en erfaring der gør at hun kan tilfredsstille en mand fuldt ud. Når jeg tænker tilbage, glæder jeg mig til vi bliver fri for denne Corona, så skal hun besøges igen. Fortsat god jul. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg