Hop til indhold

Recommended Posts

Sidste Tirsdag besøgte jeg igen.https://orchidthaiwellness.dk/  jeg kom ind. der kom en pige,  ja sagde massage i en time. hun sagde vi går i kælderen , jeg smed tøjet op på den store briks. lå på maven. så ringe hendes tlf, hun snakke kort, ikke på dansk. så kom der olie på ryggen, efter det så smutte hun lige. da hun kom tilbage kunne jeg se hun mangle sine sko. så det var den hun rendte efter. så begyndte hun. først ryg. og så ned til ben og lår, hvor hun kom tæt på. så blev den lidt halv stiv, kunne mærke hun kom olie på. og begyndte at nusse den. imens jeg lå på maven, fadme om ikke hendes tlf begyndte igen, hun snakke nok 5 min. igen ikke på dansk. da hun var færdig var det om på ryggen. må så sige så var pikken ikke stiv. men den fik noget olie, og hun fik det lige masseret ud , så bleb den igen stiv, hun har nogle dejlige hænder. så kom nok den anden pige ned og kaldte på hende, hun gik ud i gangen og snakke med hende. da hun kom ind igen, spurgte hun om jeg ville ha noget sex, hvad tror hun selv, da havde jeg overhovedet ikke lyst til mere, så efter 45 minutter stod jeg igen ude på gaden. synes det er ligesom ønsker man ikke sex, så er massagen hurtigt færdig........men tænk hvis jeg ønske sex,,, kunne vi så blive færdig med det inden hendes tlf, eller andet kom i vejen.... jeg er sikker på. jeg kommer ikke der igen. har ellers været godt tilfreds..

  • Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Haha 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er godt nok op ad bakke!!! Men at hun tillader sig, at være så ligeglad/ligegyldig med en kunde. Hun fortjener ikke at få betaling for sådan en omgang! Jeg har prøvet noget tilsvarende:

-jeg tog mit tøj på 3. gang hun tog telefonen.

-En anden gang ramte jeg hendes mobil med mit sperm, da hun sad og sms -og havde bedt mig om at "hjælpe hende" -jeg grinte demonstrativt, og hun blev pisse sur -og så sagde jeg "tak for i dag -jeg kommer aldrig mere!" -Og så begyndte hun at skælde ud på thai -og jeg gav hende et smil og gik... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det er total dårlig stil - det lærte vi på handelsskolen: Er man ved at ekspedere en kunde i butikken - så tager man ikke telefonen, da de bare kan ringe igen senere, men en kunde i butikken, der ikke bliver betjent, fordi ekspedienten skal snakke i telefon - kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 14 timer siden:

Sidste Tirsdag besøgte jeg igen.https://orchidthaiwellness.dk/  jeg kom ind. der kom en pige,  ja sagde massage i en time. hun sagde vi går i kælderen , jeg smed tøjet op på den store briks. lå på maven. så ringe hendes tlf, hun snakke kort, ikke på dansk. så kom der olie på ryggen, efter det så smutte hun lige. da hun kom tilbage kunne jeg se hun mangle sine sko. så det var den hun rendte efter. så begyndte hun. først ryg. og så ned til ben og lår, hvor hun kom tæt på. så blev den lidt halv stiv, kunne mærke hun kom olie på. og begyndte at nusse den. imens jeg lå på maven, fadme om ikke hendes tlf begyndte igen, hun snakke nok 5 min. igen ikke på dansk. da hun var færdig var det om på ryggen. må så sige så var pikken ikke stiv. men den fik noget olie, og hun fik det lige masseret ud , så bleb den igen stiv, hun har nogle dejlige hænder. så kom nok den anden pige ned og kaldte på hende, hun gik ud i gangen og snakke med hende. da hun kom ind igen, spurgte hun om jeg ville ha noget sex, hvad tror hun selv, da havde jeg overhovedet ikke lyst til mere, så efter 45 minutter stod jeg igen ude på gaden. synes det er ligesom ønsker man ikke sex, så er massagen hurtigt færdig........men tænk hvis jeg ønske sex,,, kunne vi så blive færdig med det inden hendes tlf, eller andet kom i vejen.... jeg er sikker på. jeg kommer ikke der igen. har ellers været godt tilfreds..

Ja sådan kan det jo gå op og ned. Jeg er nu stadig rigtig godt tilfreds med den service der gives (Beeo), og kommer helt sikkert igen i det nye år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været ude for lidt af hvert me Beeo........ Forskellige priser, selv om man får samme behandling, starter billigt ud, men efter et par gange, undskylder hun at det kan hun ikke mere..... Svarer tlf. selv om man er midt i massagen, går oven på og patter med næste kunde, midt i massagen, kan på ingen måde anbefale hende, typisk arrogant thai..... Der har jeg været for sidste gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg må bare sige igen....at intet af overstående kan jeg nikke genkendende til. Altid samme pris, altid samme service - og får ofte mere tid end jeg betaler for. Der har dog også været nogle gange hvor jeg har fået mindre tid, men der har jeg sagt nej tak til massage efter sex, fordi jeg var lidt tidspresset eller godt tilfreds. Sidst fik jeg også mindre tid. En hurtig omgang pirrende massage, derefter sex og til sidst en dejlig fræk afslutning som bliver mellem hende og mig. Så kan man vel egentligt heller ikke forlange mere.

Har iøvrigt aldrig oplevet at hun har taget telefonen. Hun sætter altid musik på og gennemfører det jeg kommer for uden afbrydelser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...