Dokken 253 Skrevet 22. December, 2020 Hey! Jeg skal bruge lidt forsyninger til juledagene og leder efter en god butik hvor jeg kan komme ind og se på varerne. En pige jeg kender så et billede af en magic wand uden at have nogen ide om hvad det var, så det må være den perfekte julegave ;) Men hvor skal jeg købe den? Kan i anbefale eller fraråde nogen steder? Hvis jeg kan undgå at skulle ind og parkere på Vesterbro er det fjong, men jeg har lidt på fornemmeren at de bedste steder ligger der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 22. December, 2020 Hvis du vil undgå at tage ind til byen, kan jeg anbefale Paradiss på Gl. Kongevej 95. Selv foretrækker jeg dog Lust i Mikkel Bryggers Gade 3, og hvis du alligevel skal på Strøget, så er det ret bekvemt. Vesterbro undgår jeg helst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 568 Skrevet 22. December, 2020 Uden jeg ved med sikkerhed om de har det du skal bruge, er der orion i både rødovre centrum og fields.... Ja og mens jeg skriver kommer jeg da i tanke om de jo er lukkede eftersom de ligger i centre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 22. December, 2020 Efterhånden længe siden jeg sidst har været forbi, men for år tilbage var Plan E på Istedgade en fin butik. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokken 253 Skrevet 26. December, 2020 Jeg endte med at gå i Paradiss på Gl Kongevej og jeg synes jeg fik en god betjening og priserne virkede til at være det samme som på div webshops. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 734 Skrevet 26. December, 2020 Lidt sent at svare. Men det kommer sandelig anpå hvad du søger Men generelt er der ikke mange seriøse sex butikker i Kbh og omegn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg