Hop til indhold
Dokken

Bedste fysiske sexshop i København eller omegn

Recommended Posts

Hey!

Jeg skal bruge lidt forsyninger til juledagene og leder efter en god butik hvor jeg kan komme ind og se på varerne.

En pige jeg kender så et billede af en magic wand uden at have nogen ide om hvad det var, så det må være den perfekte julegave ;)

Men hvor skal jeg købe den? Kan i anbefale eller fraråde nogen steder? 

Hvis jeg kan undgå at skulle ind og parkere på Vesterbro er det fjong, men jeg har lidt på fornemmeren at de bedste steder ligger der? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du vil undgå at tage ind til byen, kan jeg anbefale Paradiss på Gl. Kongevej 95.

Selv foretrækker jeg dog Lust i Mikkel Bryggers Gade 3, og hvis du alligevel skal på Strøget, så er det ret bekvemt.

Vesterbro undgår jeg helst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uden jeg ved med sikkerhed om de har det du skal bruge, er der orion i både rødovre centrum og fields.... 

Ja og mens jeg skriver kommer jeg da i tanke om de jo er lukkede eftersom de ligger i centre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg endte med at gå i Paradiss på Gl Kongevej og jeg synes jeg fik en god betjening og priserne virkede til at være det samme som på div webshops.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...