Hop til indhold

Bella hos Top Thai

Featured Replies

Skrevet

Bella var for et par år siden aktiv hos Top Thai. Hun startede hos Top Thai i Taastrup, og var derefter i en længere periode hos Top Thai i Valby. Hun var en meget pæn pige i midten af tyverne - vil jeg tro.

Er der nogen som ved om hun stadigvæk er aktiv et sted i landet? Ikke meget info jeg får ud af Top Thai, når jeg spørger dem..

Skrevet

Garanteret forsvundet til Italien hvor hun kom fra. Syns osse hun var lækker..:P

Skrevet
Tatra skrev, for 41 minutter siden:

Garanteret forsvundet til Italien hvor hun kom fra. Syns osse hun var lækker..:P

Hun var altid dullet helt vildt op. Gad vide hvordan hun så ud, uden makeup.

Hun har kostet mig mange penge! Men ville da gerne lægge endnu flere penge i hendes hænder. Håber hun konmer tilbage en dag..

• 5 weeks later...
Skrevet
Eroprins skrev, den 22.12.2020 at 13:08:

Bella var for et par år siden aktiv hos Top Thai. Hun startede hos Top Thai i Taastrup, og var derefter i en længere periode hos Top Thai i Valby. Hun var en meget pæn pige i midten af tyverne - vil jeg tro.

Er der nogen som ved om hun stadigvæk er aktiv et sted i landet? Ikke meget info jeg får ud af Top Thai, når jeg spørger dem..

Måske et longshot, men vi fynboer har jo ofte besøg af thai fra Kbh, så måske det er denne Bella du mangler?

https://annoncelight.dk/showad/307406

Skrevet
NoobGPexplorer skrev, for 8 minutter siden:

Måske et longshot, men vi fynboer har jo ofte besøg af thai fra Kbh, så måske det er denne Bella du mangler?

https://annoncelight.dk/showad/307406

Nej, langt fra den samme Bella, som er nævnt tidligere i denne tråd....

Redigeret af Gæst

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.