Hop til indhold

Recommended Posts

Guest DenSøde

Jeg var der lige inden den seneste nedlukning og jeg er ret sikker på, at var den pågældende Cindy jeg blev betjent af. Jeg hilste også på Em, men hun så ud til at holde fri oppe på 1. sal.

Billedet er relativt vellignende og hun er bestemt både sød og køn. Hun har en, efter min mening, dejlig krop med en god fast røv og et par gode bryster. Nogle vil måske synes hun er til den let buttede side, men det kan jeg godt lide. :wink:

Jeg bestilte en times mix olie og tantra og fik en ganske udmærket massage med skiftevis pirring og muskelbehandling. Efter jeg var blevet vendt om, spurgte hun om jeg havde lyst til mere, hvilket jeg bekræftede. Hun spurgte om jeg kendte prisen når der blev afsluttet med sex, hvilket jeg også bekræftede. Hun gik efter kondom og kom tilbage i rummet og klædte sig af og kom kælent kravlende op på briksen igen.

Hun er meget berøringsvenlig og der er god kontakt. Jeg ville gerne massere hende lidt, hvilket jeg fik lov til. Da jeg havde fået varmet hende godt op gik vi i gang med en god omgang sex, som hun så ud til at nyde. Jeg var den aktive part og hun tog godt imod. Da jeg var færdig brokkede hun sig over, at jeg var kommet for tidligt og at hun ikke nåede at få orgasme. Jeg sagde til hende, at det ikke var med i prisen. Hvis hun vil have orgasme, er det mig, der skal have 1500. Det syntes hun var morsomt og grinede højlydt af. :biggrin:

Stedet er fint og rent. Det ligger måske lidt udsat for generte typer, men man bliver lukket ind super hurtigt. Der er mulighed for bad og man bliver sendt afsted med den obligatoriske vandflaske. Alt i alt et rigtig fint besøg, som jeg sagtens kan forestille mig at gentage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DenSøde
Peter2600 skrev, den 23.12.2020 at 09:15:

Er Cindys bryster ægte og fyldige?

De er i hvert fald ægte. Jeg synes de har en passende størrelse, sidder flot og er dejlige at røre ved. Hun har ikke født børn og ammet, så jeg vil mene, at de fleste vil synes de er fyldige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenSøde skrev, for 6 timer siden:

De er i hvert fald ægte. Jeg synes de har en passende størrelse, sidder flot og er dejlige at røre ved. Hun har ikke født børn og ammet, så jeg vil mene, at de fleste vil synes de er fyldige.

Lyder dejligt. Hvad vil du skyde alderen til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DenSøde
Gammel rotte skrev, den 28.12.2020 at 14:15:

Lyder dejligt. Hvad vil du skyde alderen til?

Jeg synes Thai'er er svære at aldersbestemme, men mit bedste gæt er et sted mellem 27 og 32.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenSøde skrev, den 3.1.2021 at 14:41:

Jeg synes Thai'er er svære at aldersbestemme, men mit bedste gæt er et sted mellem 27 og 32.

Slet ikke, spørg dem og læg 10-15 år til så rammer du spot on i de fleste tilfælde :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe... Ved godt, det mest var for sjov, men alligevel: Det kommer meget an på, hvornår man spørger dem, hvor gamle de er. Hvis du spørger inden, så skal det såmænd nok passe, at en del af dem lige kapper 10-15 år af for at sælge varen, men hvis man først spørger dem, når der ligesom er en samtale i gang eller en anden form for intim stemning, så har jeg kun sjældent haft grund til ikke at tro svaret, for mange gange er de meget ældre end de ser ud. Den seneste, jeg spurgte var midt i 40erne og jeg ville nemt have troet på hende, hvis hun havde sagt 25 for hendes ansigt lignede en 20-årig. Lidt løst hud her og der havde dog ansporet mig til at gætte på 32-33 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...