Hop til indhold

AALBORG ❤️❤️SANDY NEW

Featured Replies

Skrevet
BrianF skrev, for 28 minutter siden:

Satser på at @autobahn, @deralte eller @TheDarkKnight tager en prøvetur inden jeg selv svinger forbi.

Måske det er mig du mener. Jeg gør jo lidt i det aalborgensiske :)

Har bemærket en bruger har taget en nickname, der er meget tæt på mit. 

Jeg tror godt jeg ved, hvilket sted hun arbejder og der har aldrig været en GP, der bruger ægte billeder og ej heller giver en ordentlig service, så jeg giver det ikke en chance. 

Redigeret af The Dark Knight

Skrevet

@The Dark Knight, @Indespectus 
Min lille private "registersammenkøring" :-) af oplysninger får mig til at tænke på et sted hvor Ø-gadekvarteret er svunget lidt over i "nordiske-lande"-kvarteret? Hvilket annoncen også tyder på. Hvis det er tilfældet, har jeg lovet mig selv ikke at besøge samme sted mere, hvilket kan være uretfærdigt over for besøgende GP-ere. Men det har bare en lav troværdighed for mig. 
Hvis det derimod er et sted med et rigtigt ø-gadenavn, er det muligvis et sted med ret høj troværdighed for mig. Jeg er tilbøjelig til at følge trop med @The Dark Knight her.

Skrevet
BrianF skrev, den 25.12.2020 at 21:58:

Satser på at @autobahn, @deralte eller @TheDarkKnight tager en prøvetur inden jeg selv svinger forbi.

Hej Brian. Så kommer du til at vente længe, da jeg holder coronapause med besøg. Hun set da helt sikkert rigtig dejlig ud, og jeg kunne da godt uden corona finde på at booke et besøg. Jeg er efterhånden så gammel, at liderligheden sjældent overvinder den kritiske sans, når jeg står udenfor døren, og en pige, der slet ikke ligner billederne åbner. De allerfleste gange siger jeg så høfligt undskyld og går igen (jeg plejer altid at have en plan b og plan c parat). For øvrigt tager jeg aldrig prøveture af hensyn til I andre herinde, og det skal være meget slemt, hvis jeg skriver en negativ beretning. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.