cassanova 604 Skrevet 21. December, 2020 Juhuuu har lige fået at vide at jeg har en flot klassisk pik! Overrumplet og målløs over udsagnet spurgte jeg hvorfor egentligt den var speciel flot. Til det svarede gp ‘en at den er snorlige fyldig og tilpas lang. Fyldig? Ja ikke for tynd men bred og fyldig især ved pikhovedet. Spurgte om det havde betydning? Hun svarede at , hun godt kunne lide en relativ lille tyk pik som kunne fylde hende ordentligt ud , længden havde ifølge hende ikke den store betydning , bare den var tyk. Opladet med selvtillid forlod jeg GP ‘ en i det indre Esbjerg. 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1123 Skrevet 21. December, 2020 Der skubbede du så lige til mine store mindværdskomplekser, har en der ligner en trækkrog (jydekrog) 1 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. December, 2020 cassanova skrev, for 14 minutter siden: Juhuuu har lige fået at vide at jeg har en flot klassisk pik! Overrumplet og målløs over udsagnet spurgte jeg hvorfor egentligt den var speciel flot. Til det svarede gp ‘en at den er snorlige fyldig og tilpas lang. Fyldig? Ja ikke for tynd men bred og fyldig især ved pikhovedet. Spurgte om det havde betydning? Hun svarede at , hun godt kunne lide en relativ lille tyk pik som kunne fylde hende ordentligt ud , længden havde ifølge hende ikke den store betydning , bare den var tyk. Opladet med selvtillid forlod jeg GP ‘ en i det indre Esbjerg. 'Og hun bliver snart besøgt igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 21. December, 2020 cassanova skrev, for 16 minutter siden: Juhuuu har lige fået at vide at jeg har en flot klassisk pik! Overrumplet og målløs over udsagnet spurgte jeg hvorfor egentligt den var speciel flot. Til det svarede gp ‘en at den er snorlige fyldig og tilpas lang. Fyldig? Ja ikke for tynd men bred og fyldig især ved pikhovedet. Spurgte om det havde betydning? Hun svarede at , hun godt kunne lide en relativ lille tyk pik som kunne fylde hende ordentligt ud , længden havde ifølge hende ikke den store betydning , bare den var tyk. Opladet med selvtillid forlod jeg GP ‘ en i det indre Esbjerg. Det ville jeg nu ikke lægge for meget i - det får jeg at vide hver gang. #business trick 4 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 21. December, 2020 Jeg siger det ligeud hvis jeg får besøg af en der skiller sig særligt ud og det behøver ikke være pga. størrelsen. Der er så mange måder den kan skille sig ud på. Harmonisk, velproportioneret, smuk osv. osv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. December, 2020 Ratata skrev, for 16 minutter siden: Det ville jeg nu ikke lægge for meget i - det får jeg at vide hver gang. #business trick Det er uretfærdigt. Det er der aldrig nogen der har sagt om min, men de fleste synes den er nuttet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9929 Skrevet 21. December, 2020 Ratata skrev, for 30 minutter siden: Det ville jeg nu ikke lægge for meget i - det får jeg at vide hver gang. #business trick Jeg har aldrig fået nogen rosende ord om min. Den er nok også fuldstændig gennemsnitlig. Noget jeg virkelig har nydt ved at have taget springet med at købe sex er hvor forskellige pigernes fisser er både i udseende, bygning og følsomhed. Det er noget der pirrer mig at opleve og opdage. Gad vide om de lyserøde også sætter pris på at møde de forskelle der er på os. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 21. December, 2020 bigfoot skrev, for 54 minutter siden: Der skubbede du så lige til mine store mindværdskomplekser, har en der ligner en trækkrog (jydekrog) Må du så også kun have max. 50kg tryk på krogen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 21. December, 2020 Lauersen skrev, for 20 minutter siden: Noget jeg virkelig har nydt ved at have taget springet med at købe sex er hvor forskellige pigernes fisser er både i udseende, bygning og følsomhed. Det er noget der pirrer mig at opleve og opdage. Gad vide om de lyserøde også sætter pris på at møde de forskelle der er på os. Det gør alle kvinder. Og har du en kæreste, så ved hendes bedste veninde hvor stor/lille/kroget osv den er og om der er noget du er særlig god til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1123 Skrevet 21. December, 2020 Butch skrev, for 14 minutter siden: Må du så også kun have max. 50kg tryk på krogen Badehåndklæde-testen kan den godt klare 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 604 Skrevet 21. December, 2020 Lauersen skrev, for 19 minutter siden: Jeg har aldrig fået nogen rosende ord om min. Den er nok også fuldstændig gennemsnitlig. Noget jeg virkelig har nydt ved at have taget springet med at købe sex er hvor forskellige pigernes fisser er både i udseende, bygning og følsomhed. Det er noget der pirrer mig at opleve og opdage. Gad vide om de lyserøde også sætter pris på at møde de forskelle der er på os. Ja ligeså her. Det overrasker mig hvor meget synet af en fisse kan virke ophidsende, måske ikke særligt overraskende alligevel da vi ligesom andre pattedyr er synsdyr dvs. Synet er den primære sans. Sådan en med svulstige ydre skamlæber hvor de indre skamlæber titter ud er sgu lækker. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 795 Skrevet 21. December, 2020 Ja, jeg opfatter det nu som om der er en ret pæn portion ironi... Altså, man lægger 1500 kr. - og hvis de rosende ord om at man har en flot pik gør at man kommer igen er det vel ikke helt dårlig for forretningen... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 686 Skrevet 21. December, 2020 bigfoot skrev, for 14 minutter siden: Badehåndklæde-testen kan den godt klare Vådt eller tørt håndklæde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1123 Skrevet 21. December, 2020 Grabbing skrev, for 14 minutter siden: Vådt eller tørt håndklæde? Sgu da vådt - ha.. ha.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tranporter 60 Skrevet 21. December, 2020 Jamen tillykke :-)) Tommel up Ku' du sende et link... - jeg skal ha' vurderet min diller 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. December, 2020 Tranporter skrev, for 4 minutter siden: jeg skal ha' vurderet min diller Bare upload et foto her, den skal pege opad, lissom Vi er over 1000 eksperter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 840 Skrevet 21. December, 2020 Christina ssbbw skrev, 1 time siden: Det gør alle kvinder. Og har du en kæreste, så ved hendes bedste veninde hvor stor/lille/kroget osv den er og om der er noget du er særlig god til. WHAT !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 21. December, 2020 (edited) Vendelboen skrev, for 35 minutter siden: WHAT !!! Det er vel ikke en overraskelse for dig? Der er nogle kvinder der ikke gør det, men jeg tror mindst 50% (hvis ikke flere) har de snakke med veninderne. Hvad tror du ellers vi snakker så længe med hinanden om? Redigeret 21. December, 2020 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 840 Skrevet 21. December, 2020 Christina ssbbw skrev, for 13 minutter siden: Det er vel ikke en overraskelse for dig? Der er nogle kvinder der ikke gør det, men jeg tror mindst 50% (hvis ikke flere) har de snakke med veninderne. Hvad tror du ellers vi snakker så længe med hinanden om? Jeg er rystet !! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 21. December, 2020 Vendelboen skrev, for 4 minutter siden: Jeg er rystet !! Nej du er ej. Du er nysgerrig og ville gerne lytte med, for de samtaler er ærlige om hvad vi synes om sex livet med jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 1045 Skrevet 21. December, 2020 Christina ssbbw skrev, 1 time siden: Nej du er ej. Du er nysgerrig og ville gerne lytte med, for de samtaler er ærlige om hvad vi synes om sex livet med jer. Sikkert, men det ville nok være mere konstruktivt at tage en ærlig snak med partneren også. Egentligt bekræfter du med det udsagn bare, hvad mange mænd mistænker: At kvinder oftest siger det, der tjener dem selv bedst. Rant over 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 1045 Skrevet 21. December, 2020 (edited) cassanova skrev, for 4 timer siden: Juhuuu har lige fået at vide at jeg har en flot klassisk pik!... Opladet med selvtillid forlod jeg GP ‘ en i det indre Esbjerg. Dejligt. Den følelse skal du bare holde fast i. Og så kan det jo være en jule-påmindelse til os andre om at huske at rose hinanden. Redigeret 21. December, 2020 af Blueberry 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 22. December, 2020 Lauersen skrev, for 5 timer siden: Jeg har aldrig fået nogen rosende ord om min. Den er nok også fuldstændig gennemsnitlig. Noget jeg virkelig har nydt ved at have taget springet med at købe sex er hvor forskellige pigernes fisser er både i udseende, bygning og følsomhed. Det er noget der pirrer mig at opleve og opdage. Gad vide om de lyserøde også sætter pris på at møde de forskelle der er på os. Selvom det ikke er om pik, kan jeg ikke lade være med at kommenterer denne.. Jeg nyder en GP som 2 personer herinde ikke kan lide, og ja de siger hendes fisse er slap, og en masse andre ting, men det er den ikke, ikke i forhold til min pik- ups så var vi alligevel tilbage til pik igen - hun kan nemt strame om den så forstår i nok hvorfor jeg ikke gider blive ved med at forsvare hende Mænd har også forskellig størrelse pik, og min er ganske almindelig, måske lidt længere men tykkelsen er standard.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 22. December, 2020 Undskyld for lidt afsporing Det jeg læser i denne tråd minder mig om filmen "the sweetest thing, penis song" https://youtu.be/O-8DYHjKlK0 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg