Hop til indhold
Permedfler

Sexyblowjob Varde/Esbjerg?

Recommended Posts

Hun er rigtig sød. Bliver kørt af en mand, men ham ser du ikke noget til og de er meget diskrete. Der er ofte flere annoncer på hande. De ligner, men mail/tlf forskellig. Prøv evt mail fra anden annonce. God fornøjelse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fornavn efternavn skrev, for 33 minutter siden:

Hun er rigtig sød. Bliver kørt af en mand, men ham ser du ikke noget til og de er meget diskrete. Der er ofte flere annoncer på hande. De ligner, men mail/tlf forskellig. Prøv evt mail fra anden annonce. God fornøjelse :)

Tak for svar, men ud over at være sød (som er et kæmpe plus), hvordan er hendes BJ (og evt. mere)?? Må man røre hende imens osv.??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hendes blow er ok.. ikke fantastisk men har da os prøvet værre. Kontakten med hende Kan godt være lidt svær. Har både prøvet hurtig kontakt og er også blevet svinet til fordi jeg spurgte efter en hurtig aftale.. hendes respons var om jeg da troede hun bare sad og ventede på mænd der skrev... og Tjaa det var vel egentlig det jeg troede.. ;-) men sur det blev hun ihvertfald 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pebber skrev, for 6 timer siden:

Har igen i dag kontaktet hende flere gange,denne gang på sms men får intet svar tilbage overhovedet 

Hun er egentlig god nok til at give blowjob (sådan middel), og hun sluger også. Blev faktisk overrasket over at hun så bedre ud end jeg troede og at hun er mindre end billeder viser. Hun er svær at fange, og du får ofte først svar på din sms et godt stykke tid efter. Jeg har haft heldet et par gange ude bag ved Varde på en meget diskret rasteplads. Manden kører hende, men han kører hurtigt væk igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Copy-paster lige mit svar i tråd om samme kvinde idag:

Jeg har mødt hende på en diskret rasteplads til blow med slug.

Synes det var et lækkert langsomt blow uden hastværk eller hånd. Hun slugte det hele og kom med, synes jeg, ægte nyde-lyde undervejs. Pæne bryster, der måtte berøres undervejs (krænget ud af BHen). Jeg fik, hvad jeg kom for og nød det meget. Vil gerne møde hende igen.

Jeg havde ikke problemer med kontakten. Hun ankom alene i bil. Jeg synes, hun er en rigtig pæn kvinde. Hvis hun havde stedet, tog jeg gerne hele turen med hende.

Jeg bemærkede ikke cigaretlugt. Hun var almindeligt klædt og velsoigneret og velduftende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2
GentlemanJack skrev, for 15 minutter siden:

Copy-paster lige mit svar i tråd om samme kvinde idag:

Jeg har mødt hende på en diskret rasteplads til blow med slug.

Synes det var et lækkert langsomt blow uden hastværk eller hånd. Hun slugte det hele og kom med, synes jeg, ægte nyde-lyde undervejs. Pæne bryster, der måtte berøres undervejs (krænget ud af BHen). Jeg fik, hvad jeg kom for og nød det meget. Vil gerne møde hende igen.

Jeg havde ikke problemer med kontakten. Hun ankom alene i bil. Jeg synes, hun er en rigtig pæn kvinde. Hvis hun havde stedet, tog jeg gerne hele turen med hende.

Jeg bemærkede ikke cigaretlugt. Hun var almindeligt klædt og velsoigneret og velduftende.

Gentag venligst, da jeg ikke forstod første indslag :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...