Hop til indhold
NUCH2019

Massage i Århus inden jul....

Recommended Posts

Hallo venner ... hvor er der mulighed for massage i Århus inden jul? Jeg mener, at

massagestederne skal holde lukket ... er det korrekt? Ellers må der være et eller

to private steder ... TAK FOR SVAR ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
NUCH2019 skrev, for 6 timer siden:

Hallo venner ... hvor er der mulighed for massage i Århus inden jul? Jeg mener, at

massagestederne skal holde lukket ... er det korrekt? Ellers må der være et eller

to private steder ... TAK FOR SVAR ....

Det er korrekt at de skal lukke fra og med idag, såfremt nogen ved noget om steder de ikke gør, (det er der måske) så tror jeg ej de oplyser det på væggen her :huh:

Tror iøvrigt også det er mega farligt at besøge Gp,er pt, medmindre du har gode beviser for at det  din kæreste/kone :P

Nåh ja der er en tråd under Generel debat som er hver at læse :rolleyes:

Redigeret af Thaimig
Manglende tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
NUCH2019 skrev, den 21.12.2020 at 12:04:

Hallo venner ... hvor er der mulighed for massage i Århus inden jul? Jeg mener, at

massagestederne skal holde lukket ... er det korrekt? Ellers må der være et eller

to private steder ... TAK FOR SVAR ....

tror det er lidt som i foråret 

du skal ha været der et par gange før nedlukning 

så kan du nok finde ud af noget med en bagdør eller du ringer op, cirka 10 sekunder får du er udenfor døren - døren der bliver åbnet i nogle få sekunder.

det var sådan der blev opereret under sidste nedlukning flere steder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...