Hop til indhold
Guest Emmadarling

Slet profil

Recommended Posts

Guest Emmadarling

Hvordan sletter man sin profil?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ditte1

Det vil jeg også gerne vide, har kigget men kan ikke hitte ud af det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tryk på jeres profilnavn, tryk på indstillinger, tryk på "delete account"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Men gør det ikke, nogen af jer, lad ikke klaphattene overtage, men sig skidt/pyt til tåbelighederne og glæd jer over det positive der (trods alt) er ind imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 12 minutter siden:

Indstillinger kan man ikke trykke på men kontoindstillinger kan man - og så ude i venstre side: delete account ;-)

Mange fortryder dog hurtigt - og så laver de en ny med næsten samme navn, fremfor at bede admin om at få det gamle tilbage :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Jernsvinet skrev, for 13 minutter siden:

kontoindstillinger kan man

Korrekt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg er ked af at I sletter jeres profiler. I har ikke lyst til at lade dem blive og tænke over det hen over julen? Stemningen plejer jo ikke at være så hård, som den har været i enkelte tråde de sidste dage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre

Jeg prøvede også at slette min profil i går men kunne heller ikke finde ud af det, så nu venter jeg lidt endnu og ser om stemningen vender

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Christina ssbbw skrev, for 21 minutter siden:

Jeg er ked af at I sletter jeres profiler. I har ikke lyst til at lade dem blive og tænke over det hen over julen? Stemningen plejer jo ikke at være så hård, som den har været i enkelte tråde de sidste dage. 

Stemningen og tonen er uacceptabel . 

Mine værdier og energi, er ikke tjent med diverse hetz og personangreb. 

Det er åbenbart en tanke der fylder i flere brugere - både mænd og GP’er - min mail indbakke vidner om rigtigt mange der ikke tør og/eller har lyst til, at ytre sig. 

Glædelig jul til dig <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Tatra skrev, 1 time siden:

Men gør det ikke, nogen af jer, lad ikke klaphattene overtage, men sig skidt/pyt til tåbelighederne og glæd jer over det positive der (trods alt) er ind imellem.

Der er for langt imellem, desværre <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Emmadarling skrev, for 3 minutter siden:

Stemningen og tonen er uacceptabel . 

Mine værdier og energi, er ikke tjent med diverse hetz og personangreb. 

Det er åbenbart en tanke der fylder i flere brugere - både mænd og GP’er - min mail indbakke vidner om rigtigt mange der ikke tør og/eller har lyst til, at ytre sig. 

Glædelig jul til dig <3

Vi er enige i at det er gået for vidt. Men er det så ikke bedre at blive og være med til at vende stemningen, og anmelde tråde hvis de går amok?

Og til jer der ikke tør ytre jer, her skal være plads til alle så længe vi skriver pænt. At nogle truer med politi anmeldelse at vanvittigt, men jeg ved der sidder en hvis herre der har travlt med at politi anmelde alle der har en aktiv annonce når vi er befalet at være lukket ned, og han advarer jer ikke. Så hvis det er derfor I ikke tør skrive jeres mening, så hjælper det desværre ikke mod den del. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Emmadarling skrev, for 4 minutter siden:

Der er for langt imellem, desværre <3

Der er altså masser af fine og fredelige tråde på EGs forum. Du røg så lige ind i en hvor et par gutter blev agressive fordi i andre ikke ville anerkende dem som de der ejer sandheden :mrgreen: Nu har en så slettet sin profil, så mon ikke hele forum bliver fredeligere efter det?
God jul og julefred

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...