Hop til indhold

Recommended Posts

SlikkeFrands skrev, 1 time siden:

Er det hende på billederne? Og ikke gamle billeder, der er taget for 20 kg siden....

Vh

SF

Det er helt sikkert hende på billederne. Hun er superslank uden at være for tynd. Men hun vil desværre ikke slikkes, SlikkeFrands. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 17 minutter siden:

Det er helt sikkert hende på billederne. Hun er superslank uden at være for tynd. Men hun vil desværre ikke slikkes, SlikkeFrands. ;)

Øv da...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 20 timer siden:

Det er helt sikkert hende på billederne. Hun er superslank uden at være for tynd. Men hun vil desværre ikke slikkes, SlikkeFrands. ;)

Kan jeg ik forstå at hun ik vil slikkes for det har jeg gjort hvergang jeg har været der :D 

Så måske der har været noget kemi siden hun ik ville slikkes af dig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kom frisk skrev, for 3 minutter siden:

Kan jeg ik forstå at hun ik vil slikkes for det har jeg gjort hvergang jeg har været der :D 

Så måske der har været noget kemi siden hun ik ville slikkes af dig :) 

Det kan vel ikke udelukkes at det kan have noget med kemi at gøre eller måske vi bare har misforstået hinanden. Men jeg spurgte kun til det ved mit første besøg, så jeg vil da prøve igen hvis lejligheden byder sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...