Hop til indhold
Møffe

Top charme/flirt/humør -stor overraskelse alligevel i Kruså

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/300945

Fik en dejlig modtagelse Af Nina der lød top tunet -gik og sang og flirtet fra start -havde bestilt 1 times massage... Hvor hun var rigtig gavmild med strejf/pirring da jeg lå på maven -og jeg blev da ret opstemt af hendes smittende humør, og kærlig omgang med den gamle... Da jeg blev vendt om forsatte det bare og hun blev ret nærgående ved mit kæreste eje i mellem benene -så sagde hun -om jeg skulle have hj -så sagde naarmen hvad med fp -hun var jo lige min type thaipige -hun svarede ok. 1500kr. -så sagde jamen jeg har kun 1000kr. -såååh kun 45minutter (var gået 30) med jeg var så klar (og hjernen lå ude i bilen!!!) så jeg sagde ok. Hun tog tøjet af og gik i gang med at sutte med kondom -det vil sige hun sugede den stiv igennem gummiet... -da pikken stod flot -sagde hun nu er det din tur til at arbejde -og lagde sig på ryggen ved siden af mig -tænkte fint -så skal hun få en omgang -men hun lå og holde over sine bryster -og jeg måtte ikke røre -men så er det jo svært at kneppe hende -jeg tog om hendes nak -og nippede hende i øreflippen -det kunne hun lige acceptere. Men jeg ville sguda tjekke de patter ud så -jeg lavede en finte med hænderne og fik adgang -hun grinte og var overkilden på brystvorterne -og kunne slet ikke have jeg rørte dem -jeg lovede hende jeg nok skulle være blid -og kyssede/suttede lidt på den ene -brystvorte -men det gik slet ikke -så jeg måtte nære mig (de var ellers tilpas størrelse, og meget appetitlig) -min pik havde problemer i den gummimand der -den ville sgu helle tag en lur -men hun kikkede på klokken og peget 5 minutter -så jeg satte mig op på knæ og spillede pikken på hendes fisse og med den anden hånd drillede hendes klit -det kunne hun så til gengæld lide -og kom (nok) -men jeg tog lige et dybt hug inden jeg lagde mig og hun spillede min pik -ret så dygtigt -så tiden holdt (45minutter) da jeg kom. Hun var noget forvirrede og kunne ikke rigtig finde ud af, at få sin fine kjole på -til stor morskab for os begge... Efterfølgende er jeg sådan mellemfornøjet -det har jeg alligevel aldrig været udsat for før -og tænker da også, når hun nu tilbyder fp -så kan det jo ikke hjælpe noget man ikke må rør hende... Hun sagde mange gange vi ses næste år -og jeg tænker jaja -det gider jeg sgu ikke en gang til -hun kan få lov, at give mig massage også ikke mere, hvis vi ses igen. I forhold til billede er det godt nok hende -men 20kg. tungere nu -det gør helle ikke mig noget -men hun selv virkede til, at have komplekser med det -selv om jeg sagde hun var lækker, og jeg godt kan lide buttede piger med store bryster... Hun fortalte i øvrigt at de har meget coronatravlt -og folk væltede ind dagen før -så de havde slet ikke kunne holde pauser... (i 12timer) tror det er nogen mænd der har fået coronakuller og er desperate for de lukke ned...ggg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Hun fortalte i øvrigt at de har meget coronatravlt -og folk væltede ind dagen før -så de havde slet ikke kunne holde pauser...

De bestemmer vel selv, hvornår de tænder den røde lampe :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden:

De bestemmer vel selv, hvornår de tænder den røde lampe :roll:

Jaahmen de vil jo ikke gå glip, af indtjeningen... -fulgte lidt med på AL igår -og flere indrykkede deres annonce igen og igen... -hvorfor mon -de lugter liderlige mænd der er desperat og bange for, at brænde inde med lommerne fulde af monnys ggg Det er big business... de ved jo ikke hvornår de får penge i kassen igen;-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...