Hop til indhold
Onslow

Daw Thai Massage, Tørring

Recommended Posts

Skulle i anden anledning snakke med hende i dag, så jeg kiggede forbi.

I den ene sofa sad så Baeh (tror det staves sådan), som er en for en thai høj pige på ca. 170 cm.

Ikke smuk, men med et specielt og absolut ikke grimt ansigt og en krop, man skulle tro, var løgn.

Jeg traf hende for første gang til et lille hyggekomsammen i klinikken d. 26/5, og egentlig ved hun godt, at det for mig af andre årsager er off-limits at have gang i noget på den klinik, men hun blev ved med at presse på, og til min store overraskelse pressede Daw mig også, selv om hun om nogen kender problematikken.

Jeg lod mig overtale til en time ren massage, men knap havde jeg lagt mig, før den dejlige smed alt tøjet og bad mig kigge på hende, og en smukkere krop findes ikke, selvsiddende D-skåle totalt fri for jordens tiltrækningskraft, flad mave og et par smukke stænger, numsen rund og indbydende.

Jeg glædede mig oprigtigt til massage, men måtte konstatere, at det udelukkende var det frække, hun lagde op til. Bevares, hun tog lidt fat i skuldrene, men koncentrerede sig primært om balder, inderlår, røvhul og kugler, mens hun førte min hånd op mellem sine ben og nærmest lod sin fjams snappe efter mine fingre, utroligt sensuelt og pirrende.

Perfekt oplevelse, hvis det havde været det, jeg var ude efter, og det kunne desværre ikke gå stærkt nok med at få mig om på ryggen og fat i kalorius, mens jeg kunne sutte løs på de mest vidunderlige bryster, man kan tænke sig, hvorefter vi byttede plads, så jeg kunne begrave mit absigt i det lækreste og mest velsmagende skød, jeg kan huske.

Safterne nærmest sprøjtede af hende, og lydsiden manglede heller ikke noget, så jeg nåede da op i hende, inden bondeangeren overvældede mig og tog gejsten af Lilleslow, men havde det ikke været for det, så havde det været en fantastisk oplevelse, som jeg kan anbefale, hvis man lægger mere vægt på det intime end på massage.

Fuld pakke med den mest velskabte unge pige, man kan tænke sig for en tudse.

Hun har desværre en tatovering, der fylder hele ryggen og lidt mere, det tænder jeg slet ikke på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

glæder mig at høre at man kan få mere end massage der, da jeg var der var der ikke skyggen af sex, men massagen var god

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Dejligt at høre Daw har fået gang i butikken i tørring :D havde fornøjelsen af massage og lidt mere af hende da hun jobbede i vejle, håber snart jeg får tid til at besøge hende i de nye lokaler. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

Skulle i anden anledning snakke med hende i dag, så jeg kiggede forbi.

I den ene sofa sad så Baeh (tror det staves sådan), som er en for en thai høj pige på ca. 170 cm.

Ikke smuk, men med et specielt og absolut ikke grimt ansigt og en krop, man skulle tro, var løgn.

Jeg traf hende for første gang til et lille hyggekomsammen i klinikken d. 26/5, og egentlig ved hun godt, at det for mig af andre årsager er off-limits at have gang i noget på den klinik, men hun blev ved med at presse på, og til min store overraskelse pressede Daw mig også, selv om hun om nogen kender problematikken.

Jeg lod mig overtale til en time ren massage, men knap havde jeg lagt mig, før den dejlige smed alt tøjet og bad mig kigge på hende, og en smukkere krop findes ikke, selvsiddende D-skåle totalt fri for jordens tiltrækningskraft, flad mave og et par smukke stænger, numsen rund og indbydende.

Jeg glædede mig oprigtigt til massage, men måtte konstatere, at det udelukkende var det frække, hun lagde op til. Bevares, hun tog lidt fat i skuldrene, men koncentrerede sig primært om balder, inderlår, røvhul og kugler, mens hun førte min hånd op mellem sine ben og nærmest lod sin fjams snappe efter mine fingre, utroligt sensuelt og pirrende.

Perfekt oplevelse, hvis det havde været det, jeg var ude efter, og det kunne desværre ikke gå stærkt nok med at få mig om på ryggen og fat i kalorius, mens jeg kunne sutte løs på de mest vidunderlige bryster, man kan tænke sig, hvorefter vi byttede plads, så jeg kunne begrave mit absigt i det lækreste og mest velsmagende skød, jeg kan huske.

Safterne nærmest sprøjtede af hende, og lydsiden manglede heller ikke noget, så jeg nåede da op i hende, inden bondeangeren overvældede mig og tog gejsten af Lilleslow, men havde det ikke været for det, så havde det været en fantastisk oplevelse, som jeg kan anbefale, hvis man lægger mere vægt på det intime end på massage.

Fuld pakke med den mest velskabte unge pige, man kan tænke sig for en tudse.

Hun har desværre en tatovering, der fylder hele ryggen og lidt mere, det tænder jeg slet ikke på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nan har bedt mig skrive, at Baeh nu træffes hos Nam Thai Massage i Vejle.

Go for it, de af jer der er til det lækre, som kan kategoriseres under ekstraydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var lige en tur forbi daw, en dejlig smuk pige. fik en utrolig dejlig massage og efterfølgene hj og fik lov til at se hendes utrolige dejlige krop, en pige jeg meget gerne besøger igen, da det er ligesom hun lige skal se kunderne an første gang man er der mvh :P:P:P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

jeg var lige en tur forbi daw, en dejlig smuk pige. fik en utrolig dejlig massage og efterfølgene hj og fik lov til at se hendes utrolige dejlige krop, en pige jeg meget gerne besøger igen, da det er ligesom hun lige skal se kunderne an første gang man er der mvh :P:P:P:P

Hele pakken ? fortæl hvordan med et blow ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Hejsa prøv dog lige at læse hvad manden skrev inden i spørger om blow og fuld pakke, han skriver at hun gerne vil se kunderne lidt an først så det er nok ikke første gang man får noget, ikke hvis det er ejeren som hedder Metta. har hørt at der også er andre piger der ind imellem måske er der fuld pakke der.

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...