Babavian 857 Skrevet 19. December, 2020 Der skulle vel ikke være nogen der har prøvet lykken hos denne frækkert? https://annoncelight.dk/showad/292381 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 591 Skrevet 19. December, 2020 Det har jeg. Eller dvs ikke helt alligevel. Vi lavede en aftale. Jeg skrev til hende når jeg var parkeret som vi havde aftalt men så var der radio tavshed fra hendes side. Hørte aldrig mere. Efter et godt stykke tids venten i bilen valgte jeg at køre igen. Hende har jeg ikke brugt mere energi på siden. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5029 Skrevet 19. December, 2020 Notorisk afbrænder, men den lækreste choko pige når ellers aftalen holder. Har droppet hende, da det blev for irriterende at blive brændt af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stangen 172 Skrevet 19. December, 2020 Samme oplevelse her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1366 Skrevet 19. December, 2020 Har mødt hende, indrømmer det er besværligt, men fuck hun er sprød!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babavian 857 Skrevet 20. December, 2020 Nogen af jer der har prøvet hende without? Ved godt det er et kontroversielt emne, så send gerne en privat besked, hvis man ikke lige føler for at skrive her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stangen 172 Skrevet 20. December, 2020 Gammel rotte skrev, for 21 timer siden: Har mødt hende, indrømmer det er besværligt, men fuck hun er sprød!! Har også prøvet hende - to gange, men syntes hun manglede indlevelse - så prøvede hende en gang mere for at se om det blot var dagsformen der ikke var i top - samme resultat - lidt rutine præget oplevelse - men måske det blot var manglende kemi - jeg kommer ikke igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 591 Skrevet 21. December, 2020 Hun er åbenbart i julehumør.. Eller bare presset på pengepungen. Hendes priser er sat gevaldigt ned. 600 med gummi koster det d.d ifølge annoncen for en halv time. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skagen 29 Skrevet 1. Juli, 2021 Hej spar jeres tid, hun fupper, får en hen til et hotel, og så høre men ikke mere, har fysisk prøvet det 3 gange og 5 gange uden selv at møde op… der forgår noget mærkelig oppe i hovedet på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kiillii 303 Skrevet 1. Juli, 2021 Så du prøvede 8 gange at lave en aftale før du opdagede at det var fup? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikkeprinsen 86 Skrevet 27. April, 2022 Hun er ægte nok, og en flot ung kvinde, men som mange skriver meget ustabil emd aftalerne. Klokkeslet og mødesteder kan ændres hurtigt, og ikke altid med en aftale som resultat! Og ikek altid lige oplagt, i dag f. eks. ikke noget blow, elv om det var aftalt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg