Claesen 593 Skrevet 18. December, 2020 Det der med, at man har arbejdet alt for mange timer den sidste måned og at man idag havde en aftale med en eventuel onsdags veninde ( ja ja jeg ved det er fredag) og så bliver man brændt af.. Åbenbart fordi, at hendes veninde havde rådet hende fra det og jeg kender ikke engang den veninde 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5029 Skrevet 18. December, 2020 Narrefisse Håber du snart finder en ny veninde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 593 Skrevet 18. December, 2020 Ja det må du nok sige. Og så efter en 10 timers arbejdsdag, så havde jeg godt nok håbet på en happy ending Ja enten mig eller også skal hun finde en anden veninde der støtter mig i mine "reelle" hensigter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 18. December, 2020 Stakkel! veninder burde holde tand for tunge, medmindre det var fordi de har lyst til at joine festen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 593 Skrevet 18. December, 2020 Helt enig @Nannas Hjørne og nu hele min aften og weekend totalt ødelagt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 18. December, 2020 Claesen skrev, for 1 minut siden: Helt enig @Nannas Hjørne og nu hele min aften og weekend totalt ødelagt Gløgg. Det må være svaret. Meeen.. du virker ikke helt totalt ødelagt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 593 Skrevet 18. December, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden: Gløgg. Det må være svaret. Meeen.. du virker ikke helt totalt ødelagt Har ikke mere rødvin ødelagt?? Nej jeg er sgu da hammer liderlig de siger godt nok, at kæmpe kæppe knækket næppe, men jeg stoler ikke på det udsagn.. Det er faktisk din pligt som menneske at hjælpe her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg