Hop til indhold
sejer

Kaos i AL den 18.december

Recommended Posts

Så er der gået GED i en opdatering af AL. Når man vil tilbage til hovedmenu efter at have læst en annonce går hovedmenuen i bund. Og man vender ikke tilbage til samme sted hvor man gik ind og læste en annonce. Så den opdatering er ikke helt færdig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sejer skrev, for 4 minutter siden:

Så er der gået GED i en opdatering af AL. Når man vil tilbage til hovedmenu efter at have læst en annonce går hovedmenuen i bund. Og man vender ikke tilbage til samme sted hvor man gik ind og læste en annonce. Så den opdatering er ikke helt færdig.

Jeg har prøvet med Android , Ipad og Windows PC .. Ingen problemer her ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
sejer skrev, for 23 minutter siden:

Så er der gået GED i en opdatering af AL. Når man vil tilbage til hovedmenu efter at have læst en annonce går hovedmenuen i bund. Og man vender ikke tilbage til samme sted hvor man gik ind og læste en annonce. Så den opdatering er ikke helt færdig.

Den gør det samme hos mig. Det er efter man har kørt lidt ned af siden, at den begynder på at køre helt ned til teksten nederst. De første par gange kan man køre lidt op, så ser man annoncer. Men derefter er man helt nederst hvor man kan trykke sig frem til datoen fra i går. Dvs der er rigtig mange annoncer man ikke ser. Jeg har Android.

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 16 minutter siden:

Den gør det samme hos mig. Det er efter man har kørt lidt ned af siden, at den begynder på at køre helt ned til teksten nederst. De første par gange kan man køre lidt op, så ser man annoncer. Men derefter er man helt nederst hvor man kan trykke sig frem til datoen fra i går. Dvs der er rigtig mange annoncer man ikke ser. Jeg har Android.

Det er sgu rigtigt - havde ikke lige prøvet på den måde ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Vendelboen skrev, for 11 minutter siden:

Det er sgu rigtigt - havde ikke lige prøvet på den måde ....

Når du skal teste det, så må du holde mere øje med hvad hjemmesiden laver og mindre øje med billederne af de skønne kvinder. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 10 minutter siden:

Når du skal teste det, så må du holde mere øje med hvad hjemmesiden laver og mindre øje med billederne af de skønne kvinder. :P

Så let er det altså heller ikke :D:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, opdateringen er totalt håbløs i Explorer ?? blandt anden mangler søgefelterne og i den nye version af Edge fungere søgningen ikke ??
Finder man endelig en annonce i Explorer vises der ingen billeder ??

Jeg søgte på Amanda - ikke noget med sted eller type ? - ingen hits ??
Jeg havde heldigvis hendes sidste link, og fandt hendes annonce godt nok senest opdateret 16/12 2020 01:09 og der står kun Amanda 10 steder i den ??
Under hendes VIP henvises der til en annonce dateret 18/12 2020 10:21 her står der Amanda 9 gange ??

Stakkels jer piger der betaliger for disse annoncer !!

Hvis der er nogle der kan se hvad opdateringen har givet af positive sider, så skriv det venligst

Redigeret af Rolias

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
sejer skrev, for 12 timer siden:

Så er der gået GED i en opdatering af AL. Når man vil tilbage til hovedmenu efter at have læst en annonce går hovedmenuen i bund. Og man vender ikke tilbage til samme sted hvor man gik ind og læste en annonce. Så den opdatering er ikke helt færdig.

Alt er kaos fra AL på min computer. Explo--windo 7.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Rolias skrev, for 4 timer siden:

Enig, opdateringen er totalt håbløs i Explorer ?? blandt anden mangler søgefelterne og i den nye version af Edge fungere søgningen ikke ??
Finder man endelig en annonce i Explorer vises der ingen billeder ??

Jeg søgte på Amanda - ikke noget med sted eller type ? - ingen hits ??
Jeg havde heldigvis hendes sidste link, og fandt hendes annonce godt nok senest opdateret 16/12 2020 01:09 og der står kun Amanda 10 steder i den ??
Under hendes VIP henvises der til en annonce dateret 18/12 2020 10:21 her står der Amanda 9 gange ??

Stakkels jer piger der betaliger for disse annoncer !!

Hvis der er nogle der kan se hvad opdateringen har givet af positive sider, så skriv det venligst

Til @Administrator At man kun får hits på annoncer der er opdateret den dag er smart, da man så ikke får en liste over annoncer der ikke længere er aktuelle. Men det gør også at nogle måske vil tro vi er stoppet, hvis de ikke kan finde os uanset hvad de søger på, fordi vi ikke opdaterer annoncen hver dag. Måske ville det være en idé at have en mulighed i søgefeltet, hvor man kunne vælge mellem annoncer der er fra samme dag eller alle. :)

@Rolias alle nye systemer skal op og køre og børnesygdommene skal kureres, før det bliver rigtig godt. Jeg er ikke på i disse dage pga Corona, så jeg har ikke prøvet det af endnu. Men når jeg har kigget det igennem, mens jeg er logget ind, så ser det ud som det plejer og det er da en god ting. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Christina ssbbw skrev, for 7 minutter siden:

Til @Administrator At man kun får hits på annoncer der er opdateret den dag er smart, da man så ikke får en liste over annoncer der ikke længere er aktuelle. Men det gør også at nogle måske vil tro vi er stoppet, hvis de ikke kan finde os uanset hvad de søger på, fordi vi ikke opdaterer annoncen hver dag. Måske ville det være en idé at have en mulighed i søgefeltet, hvor man kunne vælge mellem annoncer der er fra samme dag eller alle. :)

Og efter jeg skrev dette, så kiggede jeg det ordentligt igennem og fandt en tjek af funktion for "gamle annoncer". Problemet er at den er gemt væk, så jeg tror der er mange der ikke vil opdage den. Kunne den rykkes ud på forsiden, så den er nem at se og bruge? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 5 minutter siden:

"gamle annoncer

Det giver bare ikke flere resultater at sætte flueben i den kasse :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Det giver bare ikke flere resultater at sætte flueben i den kasse :biggrin:

Jeg kan finde min annonce når jeg tjekker den af. Det kan jeg ikke uden at gøre det. Så hvis der er en bestemt du søger efter, så kan det være hun har slettet de ord du normalt søger efter, fordi hun har lukket pga Corona? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan finde min annonce når jeg tjekker den af. Det kan jeg ikke uden at gøre det. Så hvis der er en bestemt du søger efter, så kan det være hun har slettet de ord du normalt søger efter, fordi hun har lukket pga Corona? :)

jeg søgte bare generelt på thai og Århus. Der kom de gamle annoncer ikke frem selv om jeg kan se dem via links i min favorit samling :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

jeg søgte bare generelt på thai og Århus. Der kom de gamle annoncer ikke frem selv om jeg kan se dem via links i min favorit samling :)

Jeg får heller ikke gamle annoncer ved at lave samme søgning og have tjekket det af. Det er underligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 37 minutter siden:

Jeg får heller ikke gamle annoncer ved at lave samme søgning og have tjekket det af. Det er underligt. 

Jeg tror bare folkene skal have lidt tid til at få det hele til at spille igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, den 19.12.2020 at 10:41:

Til @Administrator At man kun får hits på annoncer der er opdateret den dag er smart, da man så ikke får en liste over annoncer der ikke længere er aktuelle. Men det gør også at nogle måske vil tro vi er stoppet, hvis de ikke kan finde os uanset hvad de søger på, fordi vi ikke opdaterer annoncen hver dag. Måske ville det være en idé at have en mulighed i søgefeltet, hvor man kunne vælge mellem annoncer der er fra samme dag eller alle. :)

@Rolias alle nye systemer skal op og køre og børnesygdommene skal kureres, før det bliver rigtig godt. Jeg er ikke på i disse dage pga Corona, så jeg har ikke prøvet det af endnu. Men når jeg har kigget det igennem, mens jeg er logget ind, så ser det ud som det plejer og det er da en god ting. :)

Mit indtryk er at mange piger opdatere der annoncer dagen inden de er på, og så virker det jo ikke kun at vise dagens annoncer kl. 6 om morgen ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...