Hop til indhold
Petter0419

Banned fra en tråd, hvorfor?

Recommended Posts

Jeg har 3 eller fire gange fået en melding om, at nogen har skrevet noget i

  • Anmeldelser Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og København - Sensuel sexet sandhed ;-)

    Når jeg så prøver at gå ind på tråden for at se, hvad der sker, får jeg at vide, at jeg er banned, og jeg kan klikke på en knap, hvorpå der står "Kontakt os".
    Nu har jeg så 3-4 gange klikket på den og spurgt, hvorfor jeg er banned.
  • Men jeg har ikke fået noget svar.
  • Der, hvor jeg kommer fra, kalder man sådan en opførsel UFORSKAMMET
    Men jeg får jo nok heller ikke noget svar her.

0000.jpg

Redigeret af Petter0419

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Mon ikke det er fordi admin/ordstyrerene synes dine kommentarer i tråden forstyrrer mere end de gavner? Jeg er ikke ordstyrer så jeg gætter bare. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 4 minutter siden:

Mon ikke det er fordi admin/ordstyrerene synes dine kommentarer i tråden forstyrrer mere end de gavner? Jeg er ikke ordstyrer så jeg gætter bare. 

Jeg mindes ikke at have skrevet noget i den tråd, men under alle omstændigheder ville anstændige personer give en forklaring på, at jeg er banned.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Petter0419 skrev, for 6 minutter siden:

Jeg mindes ikke at have skrevet noget i den tråd, men under alle omstændigheder ville anstændige personer give en forklaring på, at jeg er banned.

Du må have en meget dårlig hukommelse, for du har kommenteret i den 4 gange. De er ikke uanstændige, fordi de ikke orker at bruge tid på sådan noget. Hvis du logger ud og finder tråden frem, så kan du læse hvad du gør forkert. Så ved du hvad du ikke skal bede om i andre tråde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna

Du efterspørger at byen skal stå i overskriften, men det er ikke muligt at rette overskrifter, så 1. Indlæg havde været ok, der er ingen grund til at trampe videre i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener bestemt ikke at @Petter0419 ytrer sig meget anderledes end mange andre brugere herinde.

Faktisk ses det ofte den senere tid, at folk bliver konfronteret med manglende link, navn og by i overskrift osv osv. Mig bekendt er de ikke blevet banned.

Men derfor skal vi alle da bestemt skrive ordentligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden:

Du må have en meget dårlig hukommelse, for du har kommenteret i den 4 gange. De er ikke uanstændige, fordi de ikke orker at bruge tid på sådan noget. Hvis du logger ud og finder tråden frem, så kan du læse hvad du gør forkert. Så ved du hvad du ikke skal bede om i andre tråde. 

Jeg har andet at bruge min hukommelse på. Men det er da mærkeligt at andre godt må bede om det.
Og hvad er overhovedet ideen med at banne folk for sådan noget? Der må være nogen, der har problemer med at få tiden til at gå eller er meget selvhøjtidelige - eller begge dele.

Redigeret af Petter0419

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 2 timer siden:

Du er off topic og konfrontatorisk, i dine posts :)

Et ban fra tråden giver mening. Hvis man bevæger sig for langt væk fra anmeldelsen bliver man hylet ud, det har jeg selv prøvet et par gange. 

Man skulle banne temmelig mange, hvis man skal bannes for at være off-topic, og hvad konfrontatorisk er der ved at stille et spørgsmål?

Del dette indlæg


Link til indlæg
A. Senna skrev, for 1 time siden:

Du efterspørger at byen skal stå i overskriften, men det er ikke muligt at rette overskrifter, så 1. Indlæg havde været ok, der er ingen grund til at trampe videre i det.

Jeg beder heller ikke om at få overskriften rettet. Jeg stiller alene et spørgsmål

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

For at det hele så kan gå op i en højere enhed, så kan vedkommende der har bannet dig. Gjort sig så fri af dine bemærkninger, at selv denne tråd ikke bliver set af vedkommende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Petter0419 skrev, for 5 timer siden:

Jeg har andet at bruge min hukommelse på. Men det er da mærkeligt at andre godt må bede om det.
Og hvad er overhovedet ideen med at banne folk for sådan noget? Der må være nogen, der har problemer med at få tiden til at gå eller er meget selvhøjtidelige - eller begge dele.

Jeg kan forestille mig, at det er fordi, at du bliver ved med at tvære i det, i stedet for måske blot at nævne det en enkelt gang, som de fleste andre gør. 
 

Ligesom i det her indlæg, der bliver du også ved med at tvære i det. Du har fået svar fra andre brugere på en rigtig god grund til du er banned, men du vil ikke acceptere det og bliver bare ved med at tvære rundt i det. Acceptere det nu, lær af det og kom videre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petter0419 skrev, for 10 timer siden:

Jeg mindes ikke at have skrevet noget i den tråd, men under alle omstændigheder ville anstændige personer give en forklaring på, at jeg er banned.

Hvis du tænker dig om, hvis det da ikke kræver for meget af dig og din hukommelse, så tror jeg udemærket du ved hvorfor du er blevet udelukket fra den tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petter0419 skrev, for 8 timer siden:

Jeg beder heller ikke om at få overskriften rettet. Jeg stiller alene et spørgsmål

Nu gætter jeg, for jeg ved jo ikke specifikt hvad der har fået dig banned fra tråden. Men mit gæt vil være at det ikke er fordi du stiller spørgsmålet den ene gang, men at du bliver ved, og afsporer tråden. Når det så bliver påpeget at du afsporer, stiller du yderligere spørgsmålet: Er det dig, der afgør, hvad folk må skrive?

Og nej, det er jo ingen andre end administrationen der afgør det. De har så skrevet nogle regler der bla omhandler at der ikke må afspores. Og med dit sidste indlæg i tråden, og dermed yderligere afsporing og åbenlys foragt for reglerne omkring afsporing, er mit gæt så at du blev banned. Forståligt nok, egentlig. Men igen, det er bare et gæt. 

I tråden her, kalder du så administrationens opførsel "uforskammet". Eftersom det er deres regler du ignorerer, på deres private site, kan den med den uforskammede opførsel nok gå begge veje, vil jeg mene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petter0419 skrev, for 10 timer siden:

Man skulle banne temmelig mange, hvis man skal bannes for at være off-topic, og hvad konfrontatorisk er der ved at stille et spørgsmål?

Din fremtoning i tråden er temmelig "lige-i-fjæse"t. Det hele oser  af negativitet og det skaber en dårlig stemning. Dine kommentarer her  er  på samme vis - så måske opfattes/er du bare lige en tand for aggressiv for de fleste. 

Så pust ud og vent lidt med at svare, da det lige fjerner toppen når man er irriteret. Kender det fra mig selv, og en del herinde er eksperter i at provokere.

Redigeret af B90

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petter0419 skrev, for 13 timer siden:

Man skulle banne temmelig mange, hvis man skal bannes for at være off-topic, og hvad konfrontatorisk er der ved at stille et spørgsmål?

Enig og intet, det er måden du gør det på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er håbløst, jeg giver op. Men heldigvis får jeg en række pb's fra personer, som støtter mig men ikke tør/gider sige det åbent - og det forstår man jo godt, når man kigger ned over denne streng. 

Redigeret af Petter0419

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petter0419 skrev, for 5 timer siden:

Det er håbløst, jeg giver op. Men heldigvis får jeg en række pb's fra personer, som støtter mig men ikke tør/gider sige det åbent - og det forstår man jo godt, når man kigger ned over denne streng. 

Enige i hvad?

Jeg er da også enig i dit første svar i den tråd,  men ikke i din fremtoning i de resterende svar.  Bare opfør dig rimeligt så er der ingen der siger mere. Dit svar - som jeg citerer - synes jeg ikke er god konduite og lover ikke godt.

Hyg dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Altså anstændig opførsel og sprogbrug er det der befordrer det gode svar på spørgsmål - hvis en moderator opfatter at du afsporer eller skriver grimt elle kommer med personangreb då gives der en advarsel og i slemme tilfælde en pause for indlogning - pli dannelse og sobert sprogbrug så er alt godt.

dbh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petter0419 skrev, den 18.12.2020 at 02:42:

Jeg beder heller ikke om at få overskriften rettet. Jeg stiller alene et spørgsmål

Du støjede på en helt meningsløs måde i tråden. Formodentlig har nogen klaget, og så har en moderator udelukket dig fra den. Du kan altid læse tråden ved at logge ud af eroguide og så læse den uden at være logget ind.

Som regel skriver moderator ellers, når nogen udelukkes i selve tråden, men det er ikke sket her.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
Advarsel skrev, for 17 timer siden:

Du støjede på en helt meningsløs måde i tråden. Formodentlig har nogen klaget, og så har en moderator udelukket dig fra den. Du kan altid læse tråden ved at logge ud af eroguide og så læse den uden at være logget ind.

Som regel skriver moderator ellers, når nogen udelukkes i selve tråden, men det er ikke sket her.

Tror mere at det er TS der har slukket for muligheden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, for 2 timer siden:

Tror mere at det er TS der har slukket for muligheden.

 

Hvordan? Jeg kan da ikke udelukke nogen fra en tråd, jeg har startet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
Advarsel skrev, 1 time siden:

Hvordan? Jeg kan da ikke udelukke nogen fra en tråd, jeg har startet?

Så vidt jeg kan se er TS på den omtalte tråd, med andet profilnavn end dit.

Men derudover kan du da sagtens blokerer en profil, hvorefter den blokerede profil ikke kan se nye og tidligere kommentarer og opslag. Ligeledes kan du ikke se kommentarer og opslag fra vedkommende. 

Hvilket igen fører til at du ikke har blokeret Petter, da du i så fald ikke ville kunne læse/kommenterer på denne tråd.

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, for 16 timer siden:

Så vidt jeg kan se er TS på den omtalte tråd, med andet profilnavn end dit.

Jeg har da heller ikke skrevet andet?

Men måske er din pointe, at hvis jeg starter en tråd og senere blokerer en person, der deltager i tråden, så har det den effekt, at den bruger bliver udelukket? Altså fordi blokeringen afskærer brugeren fra trådstart?

 

Interessant, hvis det er rigtigt.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...