Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg opdagede at Nicole er på vej hjemad..på juleferie fandt jeg ud af..men jeg havde egentlig besluttet mig for at hilse på hende, så sms’ede til hende og hun svarede hurtigt tilbage og vi fik lavet en aftale om 1 times sex, hun holder til på mit favorit sted her i Odense og hun er fra Polen ligesom de andre piger jeg har mødt der, altså jeg aner intet om hvordan sådan noget foregår, jeg kan bare konstatere at jeg endnu aldrig har gået galt i byen der..de har sgu været lækre på deres egen måde alle sammen og Nicole er ingen undtagelse..en helt almindelig og naturlig ung pige på 21år siger hun selv, og med små b skåls bryster og bredde hofter og selvfølgelig helt glat tissekone og fandt jeg ud af hun har den der helt særlige fisseduft, hvis den kunne fåes på deodorant så købte jeg en palle :D..og hun suttede på mine kugler og mellemkød med stor iver, og op og ned af pikken inden hun tog den forsigtigt i munden mens hun kiggede op på mig..fræk Pige, fik hende lidt efter til at vende sig om til en 69’er og sikke et dejligt syn..i annoncen står der hun vil have 300kr ekstra hvis man slikker hende i numsen og tænkte jeg ville teste det, jeg er jo lidt en freak med pigenumser, nå men nærmede mig den forbudte indgang og ingen reaktion andet end hun stønnede og nærmest inviterede til at jeg skulle fortsætte så der fik jeg rabat kan man vel sige :D..så fiskede hun et gummi frem som hun rullede på min pik mens jeg slikkede hende og så kravlede hun ned og satte sig på min meget stive pik i en omvendt cowgirl, så jeg kunne nyde hendes numse imens, så om på ryggen med hende og almindelig dansk mens vi tungekyssede og efter lidt tid fyrede jeg kanonen af oppe i hende, hun er utrolig dejlig at knalde med synes jeg, især i ganske almindelig missionær så man kan kysse imens.

Så snakkede vi lidt og jeg fik noget massage jeg tror ikke hun er den store massør, men det var bestemt dejligt..bagefter om på ryggen og ligge og så suttede hun igen kugler og pik og bagefter fik jeg olie på pikken og i røven og så blev der masseret videre der og givet hånd indtil jeg kom igen.

Rigtig dejlig pige, måske lige knap så køn som nogle af de andre jeg har mødt der men hun gør det sgu godt og er virkelig dejlig at have sex med synes jeg og hun nød det åbenbart også for hun kom da jeg slikkede hende.

En sjov detalje, hun nævnte at hun faktisk er lesbisk og har en pigekæreste hjemme i Polen, men altså at hun godt kan lide pik..men hun foretrækker kvinder følelsesmæssigt eller noget i den stil..

Nå, men hun tager hjem på juleferie og kommer tilbage igen senere sagde hun, og jeg kunne bestemt godt finde på at besøge hende igen :)
 

https://annoncelight.dk/showad/309015

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Konstruktøren skrev, for 23 minutter siden:

Linket virker ikke? Eller er det kun hos mig, at det driller? :huh:

  • Øv, næh det virker heller ikke her..jeg tror hun allerede er rejst hjem på juleferie nu, men hun kommer tilbage igen sagde hun :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igår stod der sidste dag på hendes annonce, så hun er rejst hjem. 

Nåede ikke at besøge hende. Havde ellers bestilt 30 min. ved hende, men så meldte hun tilbage 1 times tid før at hun alligevel ikke var fri. Der var nok en som havde bestilt længere tid med flere ekstra ydelser, så ham var der flere penge i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...