nce 102 Skrevet 17. December, 2020 https://annoncelight.dk/showad/307927 Godaften Eroguide. Jeg har besøgt Anna idag, hun er lidt ældre end hun skriver i sin annonce, og ser lidt ældre ud end på billederne, men en pokkers sød pige, der gør alt for at behage Hun spurgte hvor langt tid jeg ville have, og at der var alt inklusive, hun mente at 15-20 minutter var fint, fransk var uden, hun suttede indtil jeg bad om et kondom på, så det fik jeg, og hun hoppe op, derefter flere stillinger, og afslutning uden kondom i munden. da vi så skulle afregne, spurgte jeg hvor meget hun ville have, hun regnede sammen, og sagde 400 Kr for alt, jeg sagde at det var da vist for lidt penge til hende, men hun sagde nej, det var fint, jeg prøvede at give hende 200 kr i drikkepenge, men dem gav hun mig også tilbage, og sagde at det var alt for meget. Sød pige, snakker meget, og blander lidt tysk, og engelsk sammen, men et stort grin, og smil. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dearhunter2436 2 Skrevet 17. December, 2020 Der er vist billeder af to piger på annoncen. Hvilken besøgte du ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nce 102 Skrevet 17. December, 2020 Tror det er samme pige, nogen af billederne er vist bare mere makeuppet, men uanset hvad, jeg er helt sikker på billed nummer 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 228 Skrevet 18. December, 2020 nce skrev, for 21 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/307927 Godaften Eroguide. Jeg har besøgt Anna idag, hun er lidt ældre end hun skriver i sin annonce, og ser lidt ældre ud end på billederne, men en pokkers sød pige, der gør alt for at behage Hun spurgte hvor langt tid jeg ville have, og at der var alt inklusive, hun mente at 15-20 minutter var fint, fransk var uden, hun suttede indtil jeg bad om et kondom på, så det fik jeg, og hun hoppe op, derefter flere stillinger, og afslutning uden kondom i munden. da vi så skulle afregne, spurgte jeg hvor meget hun ville have, hun regnede sammen, og sagde 400 Kr for alt, jeg sagde at det var da vist for lidt penge til hende, men hun sagde nej, det var fint, jeg prøvede at give hende 200 kr i drikkepenge, men dem gav hun mig også tilbage, og sagde at det var alt for meget. Sød pige, snakker meget, og blander lidt tysk, og engelsk sammen, men et stort grin, og smil. OK - så du spurgte ikke ind til prisen, inden i gik igang - og alligevel blev det 1/3 billigere end det billigste på hendes prisliste - altså 15 min. for 600,- kr. ??? Det lyder godt nok vildt mærkeligt - sådan en pige har jeg kun mødt en eneste gang - men enten må du være mega-lækker, eller også har du været usandsynlig heldig. Til gengæld tror jeg næppe at vi andre vil være lige så heldige som dig - hvis nogle andre har haft lige så gode/heldige oplevelser - så lad mig endelig høre, for så kører jeg sku gerne til Vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nce 102 Skrevet 18. December, 2020 Jeg havde jo set hendes priser på hendes annonce, så jeg var klar over hvor prisen nogenlunde ville ende, så jeg var noget overrasket over prisen da hun sagde den, derfor jeg prøvede at give hende flere penge. Jeg forstår ikke dit indlæg, mener du at jeg lyver ?? for det har jeg da ualmindeligt svært ved at forstå jeg skulle kunne få noget som helst ud af ??, derudover skriver du selv, at du har prøvet det en gang før, hvorfor er det så umuligt at andre har prøvet det ?? Eller har jeg misforstået noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vildmed6 3 Skrevet 20. December, 2020 Hun ser da godt nok lækker ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull 17 Skrevet 23. December, 2020 Jeg har også besøgt Anna, hun er rigtig sød pige. Hun suttede rigtig god. Anna tale rigtig god engelsk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg