Hop til indhold

Recommended Posts

Er der ikke nogen der har lyst til og komme af med de svindlere der snart er alt for mange af på 

sugardaters har snart prøvet et par gange at det har været mere en en pung der var i overhængende fare sidste gang havde jeg heldigvis fanget så mange fare signaler jeg var kommet ud af døren og i opgangen kommer en invandre på klæt til en fight gammelt slidt tøj man kan smide ud uden og savne det hætte på trøjen self mund dækket af halstørklæde og arbejdshandsker så kun øjne og næse var synligt men kom da hjem med pengepung og tøj intakt men læbe og fod havde lidt overlast tænker de sad efter 10 min og forsøgte og få fat i et nyt offer hvis man holdt lidt sammen og sørgede for og ordentligt smadre dem der laver sådan noget som dette ville de sku hurtigt forsvinde helt fra siden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JLN
Evigglad skrev, for 9 timer siden:

Er der ikke nogen der har lyst til og komme af med de svindlere der snart er alt for mange af på 

sugardaters har snart prøvet et par gange at det har været mere en en pung der var i overhængende fare sidste gang havde jeg heldigvis fanget så mange fare signaler jeg var kommet ud af døren og i opgangen kommer en invandre på klæt til en fight gammelt slidt tøj man kan smide ud uden og savne det hætte på trøjen self mund dækket af halstørklæde og arbejdshandsker så kun øjne og næse var synligt men kom da hjem med pengepung og tøj intakt men læbe og fod havde lidt overlast tænker de sad efter 10 min og forsøgte og få fat i et nyt offer hvis man holdt lidt sammen og sørgede for og ordentligt smadre dem der laver sådan noget som dette ville de sku hurtigt forsvinde helt fra siden

øhh ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evigglad skrev, for 11 timer siden:

Er der ikke nogen der har lyst til og komme af med de svindlere der snart er alt for mange af på 

sugardaters har snart prøvet et par gange at det har været mere en en pung der var i overhængende fare sidste gang havde jeg heldigvis fanget så mange fare signaler jeg var kommet ud af døren og i opgangen kommer en invandre på klæt til en fight gammelt slidt tøj man kan smide ud uden og savne det hætte på trøjen self mund dækket af halstørklæde og arbejdshandsker så kun øjne og næse var synligt men kom da hjem med pengepung og tøj intakt men læbe og fod havde lidt overlast tænker de sad efter 10 min og forsøgte og få fat i et nyt offer hvis man holdt lidt sammen og sørgede for og ordentligt smadre dem der laver sådan noget som dette ville de sku hurtigt forsvinde helt fra siden

Kan kun opfordre til at du anmelder det!

Røveri bliver taget seriøst og giver et par år i brummen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og kan du ikke sætte profilnavn på? Det der er jo ikke almindeligt og det ville være rart med advarsel om hvem der synker så lavt, som at røve folk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der flere gange, og ved der en som passer på hende. Så tvivler på det er ift røveri,’ men mere nysgerrig og der blev betalt som aftalt ved fremmøde .  
 

 At man prøver snyde sugar babes, sker ofte, så det godt de har nogle til a reagere i en kritisk situation . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ziggy1111 skrev, for 9 timer siden:

Jeg har været der flere gange, og ved der en som passer på hende. Så tvivler på det er ift røveri,’ men mere nysgerrig og der blev betalt som aftalt ved fremmøde .  
 

 At man prøver snyde sugar babes, sker ofte, så det godt de har nogle til a reagere i en kritisk situation . 

Det meget tydligt at dette indlæg er skrevet af samme person som har skrevet The*Prinsess* profiltekst på SugarDaters 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ziggy1111 skrev, den 19/12/2020 at 14:58:

Jeg har været der flere gange, og ved der en som passer på hende. Så tvivler på det er ift røveri,’ men mere nysgerrig og der blev betalt som aftalt ved fremmøde .  
 

 At man prøver snyde sugar babes, sker ofte, så det godt de har nogle til a reagere i en kritisk situation . 

 

Ziggy1111 skrev, den 19/12/2020 at 15:19:

Der ingen der røver nogen ?

 De søde begge to 

Jeg kommer der tit! Sgu ikke for at møde de to grimme tøser, næh.. men ham den lækre indvandre knægt i opgangen! Han kan sit kram og enten får du en sutter så selv Gina Jaquline ku lære noget eller også får du en lige højre og et stort sæbeøje! I mine øjne er det rent WIN-WIN og det bedste er at han ikke tager noget for det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...