Hop til indhold

Moon massage i Willemoesgade

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har besøgt Moon massage i

Willemoesgade fornyeligt? Påtænker et besøg

Skrevet

Er der nogen der har besøgt Moon massage i

Willemoesgade fornyeligt? Påtænker et besøg

Har været hos Ma Eng en nogle gange, primært hende jeg kommer for at få massage af, problemet er at hun er meget svingende i kvalitet, lidt efter hendes humør, og om hun har tømmermænd eller ej, for det hænder altså ind imellem, og så bliver massagen totalt overfladisk.

Men ud over det, så er selve stedet ganske okay, en fornuftig hygiejne, og rene håndklæder hver gang..

Der er en fire fem stykker tilknyttet alt i alt, en meget ung pige, som jeg ved gud ikke ved hvad hedder, og formodentlig heller ikke kan udtale :D En lidt buttet dame, som ser meget sur ud, men giver forrygende massage. Hun har aldrig tilbudt noget ekstra, men omvendt har jeg heller ikke spurgt.

Linda, som også er tilknyttet, er en ældre dame som faktisk giver udmærket massage, hun tilbyder også banditten ekstra svingtur, men behovet har ikke lige været der for mit vedkommende, da mine øjne også skal stimuleres på et eller andet plan :D

Generelt er der altid en god stemning når man kommer, og det er heller ikke så skidt. De griner og hygger meget, tror faktisk at Mama san (Ma Eng) behandler sine piger godt, Det er i hvert fald mit indtryk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.