Hop til indhold

Kamilla Candy - Odense

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/309447

Var forbi idag til 30 min. For kr. 600.- og det er godkendt til den pris. 

Blow hvor hun gik helt dybt flere gange, 69 som vi begge nød, ridetur og til sidst doggy, som hun fortalte var hentes foretrukne stilling, kanon når det nu også er min foretrukne. Var ude igen efter 20 min., der havde jeg nået hvad jeg kom efter. 

Det er hende på selfie billeder, hun har lidt mave, men ellers en pæn figur. Ikke en skønhedsdronning men pæn pige. Holder til i en ejendom tæt på KFC på Nyborgvej. Hun sagde at hun blev her julen over, men mon ikke det kun er hvis hun får besøg og tjener nogle penge. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Øv så er der kommet prisstigninger B)

• 4 weeks later...
Skrevet
Mr1time skrev, den 17/12/2020 at 11:35:

https://annoncelight.dk/showad/309447

Var forbi idag til 30 min. For kr. 600.- og det er godkendt til den pris. 

Blow hvor hun gik helt dybt flere gange, 69 som vi begge nød, ridetur og til sidst doggy, som hun fortalte var hentes foretrukne stilling, kanon når det nu også er min foretrukne. Var ude igen efter 20 min., der havde jeg nået hvad jeg kom efter. 

Det er hende på selfie billeder, hun har lidt mave, men ellers en pæn figur. Ikke en skønhedsdronning men pæn pige. Holder til i en ejendom tæt på KFC på Nyborgvej. Hun sagde at hun blev her julen over, men mon ikke det kun er hvis hun får besøg og tjener nogle penge. 

Takker for anmeldelsen......ca. hvor henne i Odense holder hun til?

Skrevet
  • Author
GIANT COCK skrev, for 3 timer siden:

Takker for anmeldelsen......ca. hvor henne i Odense holder hun til?

Som der står i anmeldelsen:

Holder til i en ejendom tæt på KFC på Nyborgvej.

mere nøjagtigt får du det ikke, men ved jo ikke om hun er flyttet siden jeg besøgte hende i december.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.