Hop til indhold
Mr1time

Kamilla Candy - Odense

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/309447

Var forbi idag til 30 min. For kr. 600.- og det er godkendt til den pris. 

Blow hvor hun gik helt dybt flere gange, 69 som vi begge nød, ridetur og til sidst doggy, som hun fortalte var hentes foretrukne stilling, kanon når det nu også er min foretrukne. Var ude igen efter 20 min., der havde jeg nået hvad jeg kom efter. 

Det er hende på selfie billeder, hun har lidt mave, men ellers en pæn figur. Ikke en skønhedsdronning men pæn pige. Holder til i en ejendom tæt på KFC på Nyborgvej. Hun sagde at hun blev her julen over, men mon ikke det kun er hvis hun får besøg og tjener nogle penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 17/12/2020 at 11:35:

https://annoncelight.dk/showad/309447

Var forbi idag til 30 min. For kr. 600.- og det er godkendt til den pris. 

Blow hvor hun gik helt dybt flere gange, 69 som vi begge nød, ridetur og til sidst doggy, som hun fortalte var hentes foretrukne stilling, kanon når det nu også er min foretrukne. Var ude igen efter 20 min., der havde jeg nået hvad jeg kom efter. 

Det er hende på selfie billeder, hun har lidt mave, men ellers en pæn figur. Ikke en skønhedsdronning men pæn pige. Holder til i en ejendom tæt på KFC på Nyborgvej. Hun sagde at hun blev her julen over, men mon ikke det kun er hvis hun får besøg og tjener nogle penge. 

Takker for anmeldelsen......ca. hvor henne i Odense holder hun til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 3 timer siden:

Takker for anmeldelsen......ca. hvor henne i Odense holder hun til?

Som der står i anmeldelsen:

Holder til i en ejendom tæt på KFC på Nyborgvej.
 

mere nøjagtigt får du det ikke, men ved jo ikke om hun er flyttet siden jeg besøgte hende i december.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...