Hop til indhold
hetrofyn

Industrivej og brovejen Middelfart

Recommended Posts

Hej hej nogen der ved om de yder fuld pakke ved thai massage stederne på industrivej og brovejen i Middelfart.. og hvilke piger der er på stedet..  Antal og alder

Del dette indlæg


Link til indlæg

På Brovejen skal du være heldig, hvis du skal undgå FP :wacko:

Første gang jeg var der, kom jeg ind, og en af de unge piger kom ind til mig. Da jeg bad om kun massage i en time, blev hun sur og diskuterede i 5-10 minutter med Mama. Det endte med at hun blev udskiftet med Pim, som godt ville nøjes med at give massage. Det var en ok massage, så da jeg kom forbi nogle uger senere, bad jeg Mama om at give mig Pim til 1 times massage - hun så helt forvirret ud, og sagde at Pim sælger kun FP. :shock:

Det lykkedes dog igen at få 1 time, og jeg tilkøbte HJ - vi lovede hinanden at næste gang skulle der mere til. 

Da jeg besøgte dem tredje gang, var kælderindgangen blokeret, og jeg blev vist ind i gennem boligen i stueetagen. Da Pim så mig i døren, sprang hun op og løb hen og gav mig et kram. Vi kom i kælderen og jeg blev budt på FP og øl. Under fælles afklædning blev der skålet, og så lagde jeg mig på maven, og regnede med at vi skulle starte med lidt massage. Pim ville det dog anderledes, og jeg blev straks vendt om til en fuld times heftigt knepperi - hold kæft hun var vild og ihærdig. 

Pim er omkring 25 og ligner hende på første billede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...