Hop til indhold
zx10

Lækker milf har brug for sex

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

Jeg kan se du ikke er ny, men vil give dig et godt råd alligevel. Søg efter hendes profil navn der står nederst på Annoncelight. Nu er der ingen anmeldelser på hende, kun en efterspørgsel, men det er den måde du finder det hvis der er skrevet noget. :)

https://www.eroguide.dk/forum/topic/106075-lækker-milf-lisa48/?tab=comments#comment-992493

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm hvorfor fanden skal vi i forvejen hårdt prøvede mænd betale for at hun har brug for sex? Mon ikke det er pengene hun har brug for når det kommer til stykket??? ;-)  Ellers ville hun da ikke tage i mine øjne så uhyrlige priser. Men på den anden side - hun skriver tydeligt hvad tingene koster, og kan man ikke lide det kan man jo bare holde sig væk.

Christina ssbbw skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan se du ikke er ny, men vil give dig et godt råd alligevel. Søg efter hendes profil navn der står nederst på Annoncelight. Nu er der ingen anmeldelser på hende, kun en efterspørgsel, men det er den måde du finder det hvis der er skrevet noget. :)

https://www.eroguide.dk/forum/topic/106075-lækker-milf-lisa48/?tab=comments#comment-992493

Sjovt nok er der så rent faktisk noget der LIGNER en anmeldelse på hende, dog ikke særlig udførlig, men dog ret sigende. Sjovt nok er det trådstarter her der også startede den tråd.:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Sjovt nok er der så rent faktisk noget der LIGNER en anmeldelse på hende, dog ikke særlig udførlig, men dog ret sigende. Sjovt nok er det trådstarter her der også startede den tråd.:

 

Hmm... :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...