Hop til indhold

Lækker milf har brug for sex

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan se du ikke er ny, men vil give dig et godt råd alligevel. Søg efter hendes profil navn der står nederst på Annoncelight. Nu er der ingen anmeldelser på hende, kun en efterspørgsel, men det er den måde du finder det hvis der er skrevet noget. :)

https://www.eroguide.dk/forum/topic/106075-lækker-milf-lisa48/?tab=comments#comment-992493

Skrevet

Hmmm hvorfor fanden skal vi i forvejen hårdt prøvede mænd betale for at hun har brug for sex? Mon ikke det er pengene hun har brug for når det kommer til stykket??? ;-)  Ellers ville hun da ikke tage i mine øjne så uhyrlige priser. Men på den anden side - hun skriver tydeligt hvad tingene koster, og kan man ikke lide det kan man jo bare holde sig væk.

Christina ssbbw skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan se du ikke er ny, men vil give dig et godt råd alligevel. Søg efter hendes profil navn der står nederst på Annoncelight. Nu er der ingen anmeldelser på hende, kun en efterspørgsel, men det er den måde du finder det hvis der er skrevet noget. :)

https://www.eroguide.dk/forum/topic/106075-lækker-milf-lisa48/?tab=comments#comment-992493

Sjovt nok er der så rent faktisk noget der LIGNER en anmeldelse på hende, dog ikke særlig udførlig, men dog ret sigende. Sjovt nok er det trådstarter her der også startede den tråd.:

Skrevet
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Sjovt nok er der så rent faktisk noget der LIGNER en anmeldelse på hende, dog ikke særlig udførlig, men dog ret sigende. Sjovt nok er det trådstarter her der også startede den tråd.:

Hmm... :huh:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.