Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. Er der nogle herinde der ved et sted i Storkøbenhavn, hvor pigen også tilbyder Golden Shower? Det skal være Thai/asiat ikke østeuropæere eller andet. Jeg har ikke kunnet finde noget på EG eller annoncelight. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et par erfaringer, det kan være dybt fascinerende med den rette, på det rette tidspunkt og det rette sted. For mig er det en kinky grænsesøgende leg engang imellem.

Jeg har fået det i Danmark hos Apex (tror hun hed Linda dengang) i Kbh og PP(den verdensberømte Gib) i Århus og har spurgt et par andre steder uden at gennemføre det. Til min overraskelse er der mange der siger ja til det, hvis de i øvrigt er I FP området . Bare det at spørge var og er stadigt den største tærskel at komme over for mig (og spændingen ved at turde spørge om GS er måske det der virkeligt giver kicket). Jeg er selv en stor stor beundrer af smukke asiatiske kvinder, men når det så er sagt er det faktisk et punkt, hvor jeg "foretrækker" en smuk Kaukasisk kvinde. Asiatiske kvinder spiser jo stærkt krydret mad og det går direkte i urinen, der bliver mere sur, bitter og stærk. Skønne Danske/Europæiske piger drikker jo - som alle ved  - sød blomster te og vand hele dagen, så deres smag bliver til varmt gyldent vand :-) Bare min begrænsede erfaring.

JMK

Redigeret af Jmk
typo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja har prøvet at spørge før, og hvis de ikke er til det bliver det lidt underligt :D

Ja maden kan have indflydelse på smagen, især hvis hun spiser stink beans lol 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...