Guest Havnebumsen Skrevet 16. December, 2020 Det her corona ændrer godt nok meget... Nu sætter jeg 3 øl i hver rum i huset, når jeg tager på druktur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. December, 2020 Havnebumsen skrev, for 11 minutter siden: Det her corona ændrer godt nok meget... Nu sætter jeg 3 øl i hver rum i huset, når jeg tager på druktur Hvis du drikker de tre sidste i soveværelset, så er der heller ikke så langt hjem i seng, og du sparer taxa’en God tur 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 16. December, 2020 En øl i hver hånd er også en effektiv måde at undgå at røre sig selv i ansigtet 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big bang 344 Skrevet 16. December, 2020 Nikita Darling skrev, for 2 timer siden: En øl i hver hånd er også en effektiv måde at undgå at røre sig selv i ansigtet Så er det da nok alligevel bedre med begge hænder omkring en nikita 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 16. December, 2020 Nikita Darling skrev, for 3 timer siden: En øl i hver hånd er også en effektiv måde at undgå at røre sig selv i ansigtet Hold da op en lækker profil du har Nikita, fantastisk bryster. VI må ses en dag på den anden side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bombadilla 158 Skrevet 16. December, 2020 Kan også anbefale druktur i egen have (for os der har). Måske når det er lidt varmere, men også muligt nu, meget nemmere at holde øllen kold nu i december. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18098 Skrevet 16. December, 2020 Hvis man bor i en et værelse så vil jeg foreslår at sætte antal øl op.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 16. December, 2020 JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Hvis man bor i en et værelse så vil jeg foreslår at sætte antal øl op.. Så er det 3 kasser i hvert værelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18098 Skrevet 16. December, 2020 modenelsker skrev, for 8 minutter siden: Så er det 3 kasser i hvert værelse. Sidst jeg rigtig drak mig fuld indebar det to besøg til lægen og noget syrestillende fordi jeg var såååå dårlig i 3 dage at jeg fik beskadiget mit spiserør.. Hvis jeg kunne drikke øl så ville jeg nok stoppe ved den halve.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. December, 2020 JenniferRomantica skrev, for 46 minutter siden: Hvis jeg kunne drikke øl så ville jeg nok stoppe ved den halve.. Siger hende der tre indlæg oppe foreslog at sætte mængden op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. December, 2020 Nikita Darling skrev, for 10 timer siden: En øl i hver hånd er også en effektiv måde at undgå at røre sig selv i ansigtet Kalder man dem nu for øl.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. December, 2020 Big bang skrev, for 7 timer siden: omkring en nikita Der findes også kun en af den slags Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18098 Skrevet 16. December, 2020 Butch skrev, for 51 minutter siden: Siger hende der tre indlæg oppe foreslog at sætte mængden op .. Andre er jo nok mere håndfør end mig.. Åbenbart når de foreslår en kasse.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. December, 2020 JenniferRomantica skrev, for 49 minutter siden: .. Andre er jo nok mere håndfør end mig.. Åbenbart når de foreslår en kasse.. Med de mængder ville jeg altså også få bøvl med spiserøret ....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. December, 2020 Butch skrev, Lige nu: spiserøret spiserøret??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. December, 2020 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: spiserøret??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18098 Skrevet 16. December, 2020 Altså det med spiserøret var fordi jeg kastede op i 3 dages tid.. Tog faktisk en dyne med i brusebad i 4 timer den første morgen.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. December, 2020 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Tog faktisk en dyne med i brusebad i 4 timer den første morgen.. Du var simpelthen stadig så vissen, at du troede du var på arbejde i sauna klubben, og dynen var en gæst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 18. December, 2020 Gammel rotte skrev, den 16.12.2020 at 13:09: Hold da op en lækker profil du har Nikita, fantastisk bryster. VI må ses en dag på den anden side. Tak skal de have Men det må vi jo se på... Sagde den ene gamle rotte til den anden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg