Hop til indhold

GB d.18/12

Featured Replies

Skrevet

Syntes der mangler lidt billeder så man ved hvad man.. ja .. har at se frem til .  .

Elsker selv GB - Men der skal være noget der tiltrækker allerede fra starten og det gør en tekst med hvad man må og pris ikke ..  

Skrevet

Der er da mange ting der ik er helt klare her, det er en eller andens kone der skal være midtpunkt, men det er også lesbisk. 

Skrevet

Har deltaget i flere GB.

Mærkelig annonce. Det er som om det er en mand der indrykker annoncen - og så skrives der om lesbisk show.

Jeg ville nu foretrække at tilmelde mig et GB hvor der var nogle billeder og en beskrivelse af pigen.

Skrevet

Jeg undrede mig også om at de skrives i flertal. Der bliver hele tiden brugt ordet "os", og at der så også skrives lesbisk tyder jo på der må være mere end en kvinde. Mon ham der har lavet opslaget kan komme med en opklaring herinde ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.