alexxx 14 Skrevet 16. December, 2020 Er der nogle der har meldt sig til kommende GB d.18/12? https://annoncelight.dk/showad/308884 Hvad synes I - er det seriøst? Jeg har fået svar med det samme men er lidt i tvivl........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr1979 38 Skrevet 16. December, 2020 Syntes der mangler lidt billeder så man ved hvad man.. ja .. har at se frem til . . Elsker selv GB - Men der skal være noget der tiltrækker allerede fra starten og det gør en tekst med hvad man må og pris ikke .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 16. December, 2020 Der er da mange ting der ik er helt klare her, det er en eller andens kone der skal være midtpunkt, men det er også lesbisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GlatM 46 Skrevet 16. December, 2020 Har deltaget i flere GB. Mærkelig annonce. Det er som om det er en mand der indrykker annoncen - og så skrives der om lesbisk show. Jeg ville nu foretrække at tilmelde mig et GB hvor der var nogle billeder og en beskrivelse af pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 16. December, 2020 Jeg undrede mig også om at de skrives i flertal. Der bliver hele tiden brugt ordet "os", og at der så også skrives lesbisk tyder jo på der må være mere end en kvinde. Mon ham der har lavet opslaget kan komme med en opklaring herinde ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg