Hop til indhold
Minimac

Trekant med ladyboy/shemale og pige - København

Recommended Posts

Hej

Jeg søger en ladyboy/shemale, som tilbyder en trekant med en pige. Det skal være en ladyboy, som er veludrustet og fuldt aktivt. Jeg har været i kontakt med flere ladyboys, som jeg har besøgt tidligere,

men de modtager ikke piger. Ellen er p.t. i Aalborg. Jeg håber at høre fra medlemmer som har gjort deres egne erfaringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej MiniMac

Det er svært og nok tæt på umuligt at finde en seriøs ladyboy / shemale som virkelig nyder at være sammen med en kvinde også. 
Der er så vidt jeg ved kun Ellen, men hun skulle også give gas med begge køb. 

vi min kone og jeg har ledt i længere tid, og JA indtil videre ikke fundet nogle seriøse 

og vi har ikke kunne få det til at passe med at mødes med Ellen, men den skal vinges af så snart som det er muligt :-P

 

lad mig høre hvis du finder et seriøst emne :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Minimac skrev, den 16/12/2020 at 07:07:

Hej

Jeg søger en ladyboy/shemale, som tilbyder en trekant med en pige. Det skal være en ladyboy, som er veludrustet og fuldt aktivt. Jeg har været i kontakt med flere ladyboys, som jeg har besøgt tidligere,

men de modtager ikke piger. Ellen er p.t. i Aalborg. Jeg håber at høre fra medlemmer som har gjort deres egne erfaringer.

hvad er geografien ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min kæreste og jeg prøver også at få opsat et møde med en der er villgi til begge i hovedstadsområdet. Nogen der har erfaring med dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg
phadez skrev, for 14 timer siden:

Min kæreste og jeg prøver også at få opsat et møde med en der er villgi til begge i hovedstadsområdet. Nogen der har erfaring med dette?

for noget tid siden tilbød  shemale Alana og kvinde Krystyn at man kunne købe dem samtidig. Alana er her on and off og Krystyn er vist på vej mellem jul og nytår, mener ikke de arbejder sammen mere, ser ikke samtidige annoncer - bot et indlæg om at der v ar en ulighed i København / Amager.

Go jul

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...