Hop til indhold
Guest Maleren86

Kristina, Odense

Recommended Posts

Guest Maleren86

.. og så forstår jeg ikke helt at hun bliver ved med at skrive 47, når hun så fortæller kunden at hun er 50.. Der er voldsom stor forskel på de billeder hun viser på AL og det man møder.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahhhh

fair nok du ikke fik hvad du forventede og du er skuffet - men ærligt i det game her vil jeg sige at billeder ligner ret godt - det er 2 år siden jeg besøgte hende - der var hun fræk og på samt havde et par tricks i ærmet. 
Kemi skal der til når to mennesker mødes :-) 

god jul 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

Billederne er nok 3 år gamle. Så hvis du har set hende for 2 år siden, har de muligvis passet. 

Den dame jeg mødte i døren var ikke i nærheden af den hotte milf der vises på billederne. Det er bare det jeg siger..

 

Go jul selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, den 24.12.2020 at 01:17:

.. og så forstår jeg ikke helt at hun bliver ved med at skrive 47, når hun så fortæller kunden at hun er 50.. Der er voldsom stor forskel på de billeder hun viser på AL og det man møder.. 

Om hun er 47 eller 50 år er i min verden total ligegyldigt. Noget helt andet er dem der skriver 24 og er 36, eller 37 og er 50 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Pite skrev, den 26.12.2020 at 17:10:

Om hun er 47 eller 50 år er i min verden total ligegyldigt. Noget helt andet er dem der skriver 24 og er 36, eller 37 og er 50 år.

Tja..
Jeg havde indtryk af lækker milf - og det var det så bestemt ikke.
Men smag og behag er jo forskellig. Hun er sikkert god for dig..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...