Hop til indhold

Kristina, Odense

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/258886

Bare helt kort. Det var slet ikke som forventet. Kedelig husmor sex med en 50 årig dame.

Måske er hun bedre som SM.. Men det tænder jeg ikke på. 

dame/sted: 4/7

• 2 weeks later...
Skrevet

.. og så forstår jeg ikke helt at hun bliver ved med at skrive 47, når hun så fortæller kunden at hun er 50.. Der er voldsom stor forskel på de billeder hun viser på AL og det man møder.. 

Skrevet

Ahhhh

fair nok du ikke fik hvad du forventede og du er skuffet - men ærligt i det game her vil jeg sige at billeder ligner ret godt - det er 2 år siden jeg besøgte hende - der var hun fræk og på samt havde et par tricks i ærmet. 
Kemi skal der til når to mennesker mødes :-) 

god jul 

Skrevet

Billederne er nok 3 år gamle. Så hvis du har set hende for 2 år siden, har de muligvis passet. 

Den dame jeg mødte i døren var ikke i nærheden af den hotte milf der vises på billederne. Det er bare det jeg siger..

Go jul selv

Skrevet
Maleren86 skrev, den 24.12.2020 at 01:17:

.. og så forstår jeg ikke helt at hun bliver ved med at skrive 47, når hun så fortæller kunden at hun er 50.. Der er voldsom stor forskel på de billeder hun viser på AL og det man møder.. 

Om hun er 47 eller 50 år er i min verden total ligegyldigt. Noget helt andet er dem der skriver 24 og er 36, eller 37 og er 50 år.

• 1 month later...
Skrevet
Pite skrev, den 26.12.2020 at 17:10:

Om hun er 47 eller 50 år er i min verden total ligegyldigt. Noget helt andet er dem der skriver 24 og er 36, eller 37 og er 50 år.

Tja..
Jeg havde indtryk af lækker milf - og det var det så bestemt ikke.
Men smag og behag er jo forskellig. Hun er sikkert god for dig..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.