Jaxon 8 Skrevet 15. December, 2020 Hei. Er lidt ny på anmeldelsee her inde.. men har dog besøgt en del piger.. har besøgt hende 2 gange i den her omgang hvor hun er i dk. Først i valby, folehaven. Og her til aften i rødovre... kæft en go service. Hun stod klar i jule tøj med et kæmpe smil på da jeg kom ind af døre... havde bestilt 45 min. Men var der vidst lidt længere kommer gerne igen en anden 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 15. December, 2020 Jaxon skrev, for 16 minutter siden: Hei. Er lidt ny på anmeldelsee her inde.. men har dog besøgt en del piger.. har besøgt hende 2 gange i den her omgang hvor hun er i dk. Først i valby, folehaven. Og her til aften i rødovre... kæft en go service. Hun stod klar i jule tøj med et kæmpe smil på da jeg kom ind af døre... havde bestilt 45 min. Men var der vidst lidt længere kommer gerne igen en anden Hun er ellers lige blevet haglet ned i en anden anmeldelse i dag. Og ud fra kommentarerne i denne ser det ud til at du har været mere end almindeligt heldig med din oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaxon 8 Skrevet 15. December, 2020 Ohhh det har jeg ik lige set. Men ærgeligt der en der har haft en dårlig oplevelse.. men min var nu ganske fin. Syntrs jeg fik hva jeg betalte for og forventede.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bogormen 105 Skrevet 15. December, 2020 Det at du har telefon nummer med på din profil, og at det er telefonnummeret til Foreningen for socialt udsatte, er lidt suspekt. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 141 Skrevet 15. December, 2020 (edited) Lyder lidt som hendes pimp eller som en som styret et par piger også hende “Christianna” som du beskriver i din anden tråd Redigeret 15. December, 2020 af cockycockysuckysucky2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaxon 8 Skrevet 15. December, 2020 Bogormen skrev, 1 time siden: Det at du har telefon nummer med på din profil, og at det er telefonnummeret til Foreningen for socialt udsatte, er lidt suspekt. Haha.. njaaa du nu bare mit gamle nr. Som dog er stadig står der.. men ja har hjulpet udsatte. Men for det da lige ordnet. Så tusind tak for info. Selv om det kom lidt sakastisk ud.. app. Christianna. Hmm har os besøgt hende ja. Mener faktiskt det de to eneste jeg har kommentere.. for mig er det der jeg har fundet det jeg søger og fanger mig.hva i tænker er op til jer. Go aften. Vh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 15. December, 2020 For sure a friend of Sandra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1578 Skrevet 16. December, 2020 Rust in Peace skrev, for 3 timer siden: Hun er ellers lige blevet haglet ned i en anden anmeldelse i dag. Og ud fra kommentarerne i denne ser det ud til at du har været mere end almindeligt heldig med din oplevelse. Hvis man går tilbage i anmeldelser, så lyder denne tråd mere troværdig, end den anden tråd du refererer til. Jeg troede iøvrigt ikke det var lovligt at mistænkeliggøre anmeldelser, sådan som det gøres i denne tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Postmand Per 56 Skrevet 16. December, 2020 OldGentlemann skrev, for 11 timer siden: Hvis man går tilbage i anmeldelser, så lyder denne tråd mere troværdig, end den anden tråd du refererer til. Jeg troede iøvrigt ikke det var lovligt at mistænkeliggøre anmeldelser, sådan som det gøres i denne tråd. Så derfor mener du at det er ok at mistænkeliggøre min oplevelse af besøget af Sandra Parker som mindre troværdig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaxon 8 Skrevet 17. December, 2020 Bare jeg var venner af dem, så ku jeg måske få rabat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1578 Skrevet 19. December, 2020 Postmand Per skrev, den 16.12.2020 at 12:51: Så derfor mener du at det er ok at mistænkeliggøre min oplevelse af besøget af Sandra Parker som mindre troværdig. Jeg mistænkeliggør ikke dit review. Det er din oplevelse. Det er der sikkert en grund til. Jeg referer til, at der er flere, der har haft gode oplevelser med Sandra. Det finder jeg mere troværdigt ved vurdering af om jeg skal lave en aftale med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1578 Skrevet 19. December, 2020 Jaxon skrev, den 17.12.2020 at 15:22: Bare jeg var venner af dem, så ku jeg måske få rabat Jeg blev engang gode venner med en GP. Sex blev billigt. Alt andet blev rigtig dyrt 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Postmand Per 56 Skrevet 19. December, 2020 OldGentlemann skrev, for 2 timer siden: Jeg mistænkeliggør ikke dit review. Det er din oplevelse. Det er der sikkert en grund til. Jeg referer til, at der er flere, der har haft gode oplevelser med Sandra. Det finder jeg mere troværdigt ved vurdering af om jeg skal lave en aftale med hende. Hvis du vurderer at ville lave en aftale med hende så ønsker jeg for dig at hun lever op til dine forventninger.. Jeg vil ikke stå i vejen for dig i køen for jeg har andre pakker der skal befordres/bedækkes i denne travle juletid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jakoblaursen 100 Skrevet 13. December, 2022 OldGentlemann skrev, den 16.12.2020 at 01:23: Hvis man går tilbage i anmeldelser, så lyder denne tråd mere troværdig, end den anden tråd du refererer til. Jeg troede iøvrigt ikke det var lovligt at mistænkeliggøre anmeldelser, sådan som det gøres i denne tråd. Link til den anden tråd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg