Hunting for beaver 4208 Skrevet 15. December, 2020 Godaften der i stuerne Har nogle (mange) *tinka kort som jeg ønsker at bytte med Anders And blade de første udgivelser, eller bare fra 80'er og 90'erne er også helt fint 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 15. December, 2020 Hunting for beaver skrev, for 42 minutter siden: Godaften der i stuerne Har nogle (mange) *tinka kort som jeg ønsker at bytte med Anders And blade de første udgivelser, eller bare fra 80'er og 90'erne er også helt fint Forkert forum - dette er ikke Marketplace 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 962 Skrevet 15. December, 2020 Hunting for beaver skrev, for 56 minutter siden: Godaften der i stuerne Har nogle (mange) *tinka kort som jeg ønsker at bytte med Anders And blade de første udgivelser, eller bare fra 80'er og 90'erne er også helt fint Super tilbud du kommer med, at bytte ligegyldige "Tinka kort" for førsteudgivelser af Anders And blade, med potentiel anseelig værdi. Jeg har indtil flere store håndfulde småsten, som jeg glædeligt vil bytte med ædelsten. Er specielt interesseret i diamanter, rubiner og smaragder, men også halvædelsten kan have interesse. 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 15. December, 2020 Ja korrekt, det er dog sat ind under hyggesnak så lad vær med at bryde hjernen, det er jo ikke raket videnskab, ved at tænke nærmere over dette Nævnte jeg at flere af kortene er underskrevet med alle skuespillerne også den dygtige tittel sanger Hjalmer Larsen er indfanget ,,, just saying Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 15. December, 2020 Hunting for beaver skrev, for 3 timer siden: Godaften der i stuerne Har nogle (mange) *tinka kort som jeg ønsker at bytte med Anders And blade de første udgivelser, eller bare fra 80'er og 90'erne er også helt fint Jeg har en masse tomme flasker og dåser som jeg godt kunne tænke mig at bytte med pengesedler, helst dem med tre nuller på men hvis der kun er to nuller på er det også helt fint 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 962 Skrevet 16. December, 2020 Hunting for beaver skrev, for 15 timer siden: Ja korrekt, det er dog sat ind under hyggesnak så lad vær med at bryde hjernen, det er jo ikke raket videnskab, ved at tænke nærmere over dette Nævnte jeg at flere af kortene er underskrevet med alle skuespillerne også den dygtige tittel sanger Hjalmer Larsen er indfanget ,,, just saying Selv om der i dette forum er en hel del personer med sjove lyster og tilbøjeligheder, tror jeg at chance for en byttehandel er større på enten DBA eller Guloggratis. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 16. December, 2020 Hunting for beaver skrev, for 17 timer siden: Godaften der i stuerne Har nogle (mange) *tinka kort som jeg ønsker at bytte med Anders And blade de første udgivelser, eller bare fra 80'er og 90'erne er også helt fint Jeg tager gerne din kort i bytte for et besøg hos en GP som du betaler. Men den der Tinka hue er godt nok bare super sexet... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg