Hop til indhold
Hunting for beaver

Bytte lige over

Recommended Posts

Hunting for beaver skrev, for 42 minutter siden:

Godaften der i stuerne 

Har nogle (mange) *tinka kort som jeg ønsker at bytte med Anders And blade de første udgivelser, eller bare fra 80'er og 90'erne er også helt fint :)

Forkert forum - dette er ikke Marketplace ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 56 minutter siden:

Godaften der i stuerne 

Har nogle (mange) *tinka kort som jeg ønsker at bytte med Anders And blade de første udgivelser, eller bare fra 80'er og 90'erne er også helt fint :)

IMG_20191223_152904.jpg

Super tilbud du kommer med, at bytte ligegyldige "Tinka kort" for førsteudgivelser af Anders And blade, med potentiel anseelig værdi.

Jeg har indtil flere store håndfulde småsten, som jeg glædeligt vil bytte med ædelsten. Er specielt interesseret i diamanter, rubiner og smaragder, men også halvædelsten kan have interesse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja korrekt, det er dog sat ind under hyggesnak så lad vær med at bryde hjernen, det er jo ikke raket videnskab, ved at tænke nærmere over dette 

Nævnte jeg at flere af kortene er underskrevet med alle skuespillerne også den dygtige tittel sanger Hjalmer Larsen er indfanget ;),,, just saying

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 3 timer siden:

Godaften der i stuerne 

IMG_20191223_152904.jpg

Jeg har en masse tomme flasker og dåser ;) som jeg godt kunne tænke mig at bytte med pengesedler, helst dem med tre nuller på men hvis der kun er to nuller på er det også helt fint :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 15 timer siden:

Ja korrekt, det er dog sat ind under hyggesnak så lad vær med at bryde hjernen, det er jo ikke raket videnskab, ved at tænke nærmere over dette 

Nævnte jeg at flere af kortene er underskrevet med alle skuespillerne også den dygtige tittel sanger Hjalmer Larsen er indfanget ;),,, just saying

Selv om der i dette forum er en hel del personer med sjove lyster og tilbøjeligheder, tror jeg at chance for en byttehandel er større på enten DBA eller Guloggratis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 17 timer siden:

Godaften der i stuerne 

Jeg tager gerne din kort i bytte for et besøg hos en GP som du betaler.
Men den der Tinka hue er godt nok bare super sexet...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...