stein 351 Skrevet 4. Juni, 2013 Hej. Nogen der kender til Melly, cubansk pige der reklamerer i Ekstrabladet. Jeg kan desværre ikke lave links Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 4. Juni, 2013 Ja, har besøgt hende - og kommer ikke igen. Hvis billederne overhovedet er af hende, er de mindst 15 år gamle. Hun er ikke grim, og hendes krop er ret ok, men totalt uengageret sex. Spild af penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 4. Juni, 2013 Jamen BEDER I ikke også selv om de dårlige oplevelser ved at opsøge udenlandske piger, der tit er handlede, eller ihvertfald ikke arbejder under så ordnede forhold at de betaler skat osv ?? Og ja, jeg ved godt at jeg ikke har belæg for at sige at de ikke betaler skat osv., men man behøver jo heller ikke være naiv. Sandsyndligheden taler jo for at den slags med piger der bare kan forlade landet i en ruf, netop IKKE er i orden. Og OK, jeg ER parat til at få bank af jer allesammen nu TVR. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Juni, 2013 Jamen BEDER I ikke også selv om de dårlige oplevelser ved at opsøge udenlandske piger, der tit er handlede, eller ihvertfald ikke arbejder under så ordnede forhold at de betaler skat osv ?? Og ja, jeg ved godt at jeg ikke har belæg for at sige at de ikke betaler skat osv., men man behøver jo heller ikke være naiv. Sandsyndligheden taler jo for at den slags med piger der bare kan forlade landet i en ruf, netop IKKE er i orden. Og OK, jeg ER parat til at få bank af jer allesammen nu TVR. Jamen her kommer så bankene. Klap, klap på højre skulder, klap, klap på venstre skulder, og så sørme om du ikke får blide klap på hovedet. Og så gider vi ikke snakke om priser igen - vel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg