Petter123 85 Skrevet 15. December, 2020 Hej, Jeg søger en meget moden kvinde i Aarhus. Har ikke nogen bil for tiden, så meget gerne en, som bor i Selve Århus. Aldersmæssigt tænker jeg mindst 50 og gerne omkring 60. Det behøver ikke være en decideret GP, men meget gerne profil fra Sugardaters eller lignende. Jeg orker ikke dumme bemærkninger om, at jeg kan spørge på plejehjemmet etc. Jeg disser ikke jeres turn ons, så lad være med at disse mine! Hvis I har et bud, er I meget velkomne til at skrive her, ellers ende mig en PB, Tak for hjælpen Petter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 15. December, 2020 Ja, det ville være dejligt - ikke fordi jeg selv vil væk fra de dejlige piger, men jeg kan godt se potentialet i det. Jeg havde som ung en bollevenide i nogle år, vi hyggede når vi havde lyst til det og gik i byen sammen, men gik sjællendt hjem sammen og accepterede hvad der skete og ja, det var faktisk jeg der løb på en anden pige.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1353 Skrevet 15. December, 2020 Der er mange modne kvinder på scor, som søger yngre mænd. Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvor gammel du er, men jeg forestiller mig, du søger en som er væsentlig ældre end dig selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jydefar90 0 Skrevet 16. December, 2020 Pialækkermås, også nævnt herinde flere gange før er en fræk moden dame... hvis hun stadig huserer på sugardating, så giv hende et skud. Hun er med på det hele og der er ingen timer men plads til hygge snakke også good luck Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petter123 85 Skrevet 16. December, 2020 Har haft stor glæde af Pia flere gange. Vil dog gerne finde en, som er ældre om muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg