Hop til indhold
Lucky Guy

Madame Elisabeth Odense

Recommended Posts

Hej alle. 
Er ny herind og nyder jeres beretninger. 
Jeg vil lige lade tankene køre en lille måneds tid tilbage, hvor jeg “ desværre “ fik et kundebesøg i Odense aflyst .

Holdende på en rasteplads lidt uden for Odense , tænkte jeg, hvad bruger jeg så tiden på. 
Mine tanker faldt på M.E, som jeg havde besøgt en gang tidlige. Åbenbart med godt indtryk, for da jeg ringede op, kunne hun huske/genkende nummeret, og sagde hun gerne ville køre til hendes lækre hule i Odense, for at give mig en oplevelse. 
Ca. en time senere trådte jeg ind i “lastens hule.” M.E tog pænt imod, klædt i skinnede lak og læder. Vi småsnakkede lidt om mine ønsker og fantasier, og jeg blev sendt i bad. Da jeg kom tilbage ren og nyvasket sad Madamme klar og ventede. Jeg blev beordret til at slikke hendes lange røde lak støvler, og bevægede mig langsomt opad. Pludselig gled hende lange jakke op, og jeg skimtede hendes skønne pik. Uhhh hvor jeg glædede mig til at få den i munden .  Der gik ikke lang tid inden jeg fik lov. 
Bedst som jeg var igang med sutteriet, blev jeg beordret til at stoppe, og i stedet ligge med med røven i vejret. Madame brugte herefter lidt til på at lege med min stramme hul. Uhmmm jeg nød det.

Madame må kunne have mærket jeg nød det, for pludselig stoppede legen. Ind ved siden af, hvor jeg blev fikseret liggende på bænken.

Jeg fik sat strøm på kroppen, hovedet dækket til, så kun munden kunne bruges til leg. M.E satte sin skønne røvfulde over munden, og så var det ellers bare igang, mens Madamme legede og mishandlede min pik. Hvem af os der først kom, ved jeg ikke, men lige pludselig mærkede jeg noget varmt i munden, og en god ladning var sendt afsted.

Efterfølgede i bad, hvorefter vi sad og småsludrede lidt. Og som jeg sagde til Madamme. 
Det er ikke sidste gang vi mødes. 
5 stjerner ud af 5 mulige herfra.

Knus til Madamme, fra Den flinke sælger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Det lyder frækt. Fremstår hun feminin i sit udtryk. Det er svært at gennemskue ud fra billederne. Og er hun "en stor mundfuld"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lucky Guy skrev, for 19 timer siden:

Hej alle. 
Er ny herind og nyder jeres beretninger. 
Jeg vil lige lade tankene køre en lille måneds tid tilbage, hvor jeg “ desværre “ fik et kundebesøg i Odense aflyst .

Holdende på en rasteplads lidt uden for Odense , tænkte jeg, hvad bruger jeg så tiden på. 
Mine tanker faldt på M.E, som jeg havde besøgt en gang tidlige. Åbenbart med godt indtryk, for da jeg ringede op, kunne hun huske/genkende nummeret, og sagde hun gerne ville køre til hendes lækre hule i Odense, for at give mig en oplevelse. 
Ca. en time senere trådte jeg ind i “lastens hule.” M.E tog pænt imod, klædt i skinnede lak og læder. Vi småsnakkede lidt om mine ønsker og fantasier, og jeg blev sendt i bad. Da jeg kom tilbage ren og nyvasket sad Madamme klar og ventede. Jeg blev beordret til at slikke hendes lange røde lak støvler, og bevægede mig langsomt opad. Pludselig gled hende lange jakke op, og jeg skimtede hendes skønne pik. Uhhh hvor jeg glædede mig til at få den i munden .  Der gik ikke lang tid inden jeg fik lov. 
Bedst som jeg var igang med sutteriet, blev jeg beordret til at stoppe, og i stedet ligge med med røven i vejret. Madame brugte herefter lidt til på at lege med min stramme hul. Uhmmm jeg nød det.

Madame må kunne have mærket jeg nød det, for pludselig stoppede legen. Ind ved siden af, hvor jeg blev fikseret liggende på bænken.

Jeg fik sat strøm på kroppen, hovedet dækket til, så kun munden kunne bruges til leg. M.E satte sin skønne røvfulde over munden, og så var det ellers bare igang, mens Madamme legede og mishandlede min pik. Hvem af os der først kom, ved jeg ikke, men lige pludselig mærkede jeg noget varmt i munden, og en god ladning var sendt afsted.

Efterfølgede i bad, hvorefter vi sad og småsludrede lidt. Og som jeg sagde til Madamme. 
Det er ikke sidste gang vi mødes. 
5 stjerner ud af 5 mulige herfra.

Knus til Madamme, fra Den flinke sælger.

Kære Lucky Guy.

Mange tak for besøget - Dejligt at læse du nød din behandligt - En uartig tunge som din, den huslker Madame i lang tid:-)) 

 Glæder mig til at misbruge dig når du igen er på disse kanter.

Glædelig jul fra 

Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 8 timer siden:

Og har hun "rigtige bryster, eller falder de af når hun smider tøjet?

Hey Lasselas din bandit:-)

Ja, du kan tro, det var rigtigt frækt .

Du kan være ganske rolig. En Madame som mig smider ikke bare sådan tøjet .

 Så mine bryster de falder ingen steder og er iøvrigt kun til pynt - Nok se ikke røre:-)

Men det skal ikke hindre mig i også at ønske dig en glædelig jul.

Madame Elisabeht

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Tak og i lige måde. Nu jeg har dig, må jeg så spørge, om du er en ordentlig mundfuld. Med andre ord, "vil jeg gå min sag for?"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...