Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/308456

Efter mange forsøg lykkedes det endeligt at møde Margo forrige fredag. 
 

Hendes billedet havde tændt og da hun er pigen der har lange støvler og et frækt sekretær outfit med lædernedel var jeg solgt. 
Efter nogle opkald hvor hun var optaget lykkedes det endeligt at komme igennem og vi fik aftalt en tid 45 min senere. 
 

Da jeg nåede frem og døren åbnet blev jeg ikke skuffet. Margo skjuler ikke noget på billederne eller i beskrivelsen. What you see is what you get. 
Et dejligt smil og utroligt i mødekommende og efter afregning og et bad var det tid til det sjove. 
Lad mig bare sige, hun ved hvordan hun skal bruge sine fingre og kildre de nedre dele. 
Oppe på sengen hvor der blev leget og slikket og pludselig havde hun min pik i munden. 
Det fantastiske blowjob forsatte med det mest sexede blik fra hende indtil jeg måtte stoppe hende af frygt for at komme. 
Hun brugte så fingrene til at lege med og kilde mine kugler. Det var fremragende arbejde og pludselig sad hun oven på mig. Igen med de mest dirty øjne som bare sagde alt. 
sjældent er jeg blevet redet så godt og voldsomt. Er du sindssyg hvor kan hun arbejde med sit underliv og hofte. 
det resulterede selvfølgelig i en kæmpe udløsning. 
 

Efterfølgende var der tid til at snakke og et bad inden sagde tak for denne gang. 
 

Er I i nærheden af Hampen og Margo er på stedet så snyd jer ikke for en fantastisk oplevelse. Hun er helt klart en af mine top oplevelse. 
Margo får mine bedste anbefalinger. 

Redigeret af 7400

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uforpligtende_fyr skrev, for 3 timer siden:

Jeg var med hende den 3-12-20

Hun er virkelig god. Men kor efter jeg var med hende, hvor jeg slikkede hende grundig, så fik jeg en bums i læben son jeg stadig har.
Er der nogen der har oplevet det samme?

Spørg din læge 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...