Hop til indhold

Marina Randers

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil gerne gøre opmærksom på en kvinde som ikke er på arbejde så tit desværre....

Jeg så for nogle måneder siden en annonce for en ung pige i starten af tyverne i Randers. Jeg ringede til nummeret og det var en ung kvinde der fortalte om sig selv og fortalte blandt andet at hun var dansk.

Jeg kom til Vestergade i Randers og blev vist indenfor af en smuk og smilende ung blondine med store blå øjne. Jeg fandt så ud af at hun ikke kunne tale dansk og var fra Rusland. MEN hendes smil og skønhed fik mig til at blive. Hun var iført undertøj og man kunne se at hun havde kvindeformer uden at være buttet.

Lige noget for mig :D:twisted:

Jeg bestille fansk og dansk. Hun var ikke til græsk. Vi fik kysset en del og hun gav mig fransk uden kondom. Lad mig her indrømme at det var det bedste jeg nogensinde har prøvet. Jeg har været sammen med nogle kvinder i mit liv og også købt nogle oplevelser men til trods for det har jeg aldrig prøvet at komme mens jeg får blow. Jeg skal love for at det var så godt at jeg fyrede det hele afsted i hendes mund og hun slugte det hele mens hun kiggede på mig hele vejen igennem.

Vi talte herefter lidt sammen og hun sagde at hun kun arbejder nogle gange da hun studerer her i DK men har ikke faste vagter. Hun gav mig et nummer jeg kunne ringe hvis jeg ville høre om hun var på arbejde men jeg mistede det nummer desværre :(

Jeg har desværre ikke noget link men hold øje med hvis hun har på arbejde i Randers igen. Det er det hele værd.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.