Hop til indhold
Snorker69

Blondiebeauti i Erritsø

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/profile/BLONDIEBEAUTI

Har haft et helt fantastisk besøg hos Blondiebeauti. Hun er bestemt en af de bedre oplevelser.

Ved ankomst blev jeg budt på en forfriskning og en lille smalltalk inden jeg tog en skyller under bruseren.

Jeg lå på sengen og nød synet af denne polske skønhed i en meget kort læderkjole. Hun kom hen og satte sig på sengen, så jeg kunne hjælpe hende ud af kjolen. Begge afklædte og klar til at gå i gang med akten, begyndte hun med et BJ og jeg skal love for at hun er en mester i dette. Samtidig god øjenkontakt og frække smil, hvilket gjorde at jeg var tæt på at skyde kanonen af. Om i en 69'er og hun smager dejligt...begge huller. På med kondomet og så skulle der rides. Jeg var igen tæt på klimaks, men vendte om i doggy og få stød senere kunne jeg ikke holde længere og kom oppe i hende.

Tror også at hun nød det - hvis ikke så spiller hun i hvert fald godt. Vi holdt en lille pause inden jeg fik en god gang massage.

I "anden halvleg" blev det både missionær og doggy inden hun afslutningsvis suttede mig indtil jeg kom.

Blondiebeauty er en dejlig, sød og indlevende pige, som man tilmed kan have en samtale med. Hun er topklasse og skal helt sikker besøges igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...